Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Hoe rijd de polo met alleen verlaginsveren? Moet je niet ook de schokbrekers vervangen of kunnen die 3,5 centimeter goed aan?
op de foto mijn 17 inch winter velgen.
ik heb hem op een eibach sportline setje, en dat rijd prima. uiteraard wat stugger en rekening houden dat je niet meer met 70 over een drempel kan.
Ik ben het gewend om verlaagd te rijden en heb nog een auto op schroef dus ik stoor me sowieso nergens aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: OKKI
Was aan het rondkijken op Pinterest en vond deze Polo op BMW Z4 velgen

08f4620e80e690b2f471bde8b657be1e.jpg

949ac75489d612634d466780a79b0d6f.jpg

cb8a3c15f73ac4d115c1ee8f35bac136.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Mooi of lelijk laat ik even int midden. Ik zou wel die kleur vd velgen ergens op de auto terug laten komen in bv een striping ofzo.
Zaten wij inderdaad ook al aan te denken. Bijvoorbeeld een striping zoals bij de Polo Beats. Enigste wat me nog tegenhoud is wellicht het kleurverschil als je het er later weer afhaalt.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI Stage 1 Vagtechniek 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!