Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ik heb ook een Eibach setje eronder maar merk wel verschil tussen de normale stand en de sportieve stand. Auto is dan echt stugger.
Met bepaalde drempels heb ik het ook, het lijkt dan dat hij niet verder mee kan inveren. Gelukkig weet ik bij welke drempels dus ik minder dan maar mijn snelheid.

Of het mag? Dan zou je op de site van Eibach moeten kijken.
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Bedankt voor je reactie! Zaterdag andere banden erop Michelin pilotsport 4, wat er nu op ligt is niks de orginele!
Chiptuning laat ook lang op zich wachten.
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Zo af en toe heb ik een storing brom geluid, navigatie display gaat uit en herstart weer! Zit een originele Apple kabel aan! Heb jij dat ook ..?
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Zo af en toe heb ik een storing brom geluid, navigatie display gaat uit en herstart weer! Zit een originele Apple kabel aan! Heb jij dat ook ..?
Nee, en gebruik hem wel veel eigenlijk. mijne heeft soms dat die niet uit gaat als ik de auto uit zet. maar dan laat ik hem lekker gaan, gaat vanzelf uit als die zin heeft of als de accu leeg is haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zullen op dit moment toch wel meer verlaagde Polo`s rond rijden????
Met een schroefset nog niet denk ik...wel op pro kitjes e.d. De groep die zijn Polo aanpast is niet zo groot. Blijft vaak bij een setje velgen (niet al te groot), aanpassing verlichting , heel misschien een chippie.

Zelfs op het Polo Uk forum kom ik weinig aangepaste Polo's tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
Met een schroefset nog niet denk ik...wel op pro kitjes e.d. De groep die zijn Polo aanpast is niet zo groot. Blijft vaak bij een setje velgen (niet al te groot), aanpassing verlichting , heel misschien een chippie.

Zelfs op het Polo Uk forum kom ik weinig aangepaste Polo's tegen.
Ja heb daar ook zitten kijken weinig nieuws tot nu toe.
Is er ook een Polo forum in Duitsland ??
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Auto's altijd verlagen, gewoon doen! Haha, naar mijn smaak mooier en rijdt echt stukken beter! Zelfs als ik ooit een GT3RS (die oem al tandjes laag ligt) weet te bemachtigen zal ik er alsnog een schroefset onder leggen ;)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Gijs97 en Jorie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!