Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ik ook naar dat setje wat jij in gedachte hebt te gaan kopen hahaha
Bij interesse kan ik ze eventueel voor je leveren.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Word je toch gek van pffff nou nu wel andere velgen zoeken dan maar en ja verlagen en uitlaat staan al op het lijstje

Ken dat, de velgen die ik in gedachte had gaan niet door. Gast is van de pot gerukt met zijn prijzen. :rage: Dus ook hier weer op jacht naar wat anders. :mrgreen:

5*100 , 7,5/8x19 is en blijft een drama wat modellen betreft.

Heb nu wat een vraag neergelegd bij Blacksheep voor velgen. Misschien dat ze wat op maat kunnen maken/aanpassen.
 
Ken dat, de velgen die ik in gedachte had gaan niet door. Gast is van de pot gerukt met zijn prijzen. :rage: Dus ook hier weer op jacht naar wat anders. :mrgreen:

5*100 , 7,5/8x19 is en blijft een drama wat modellen betreft.

Heb nu wat een vraag neergelegd bij Blacksheep voor velgen. Misschien dat ze wat op maat kunnen maken/aanpassen.
Welke velgen wou je en wat waren de kosten?
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Vandaag mijn zwarte GTI verlaagd met een Eibach Sportline setje. Gaat 5mm tot 1cm lager dan de pro kit. Foto’s volgen! En spacers moeten nog gemeten en besteld worden zodat de wielen netjes aansluiten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Schmidt Gambit in der Dimension 8,5×19, ET15-47.
8nhwyxkjpxgvu.jpg


a0fhg45kv.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil en maikjuh
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!