Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen veren?Heb wel foto van een verlaagde klantenauto met getrokken banden op 17 inch :
voor:
Die staat wel echt perfect hoor. Wielen vallen echt super mooi in de kast. Hoeveel cm zou dit zijn?
Die staat zeker goed in de wielkasten wat zal er aan gedaan zijn kwa verlaging? en velgen maat en banden??Die staat wel echt perfect hoor. Wielen vallen echt super mooi in de kast. Hoeveel cm zou dit zijn?
Die staat wel echt perfect hoor. Wielen vallen echt super mooi in de kast. Hoeveel cm zou dit zijn?
Of hele stugge veren hahaStaat leuk. Maar lijkt me net ff te breed ivm schuren in de wielkasten. Denk een verkeerde ET waarde.
Staat leuk. Maar lijkt me net ff te breed ivm schuren in de wielkasten. Denk een verkeerde ET waarde.
Of hele stugge veren haha
Wat zit er standaard onder?ET 46 en 51 (18 inch)
Weet je de bandenmaat?Die oranje toevallig vandaag gespot
Als ik inzoom op de foto lees ik volgens mij 225/40R18Weet je de bandenmaat?
De GTI 7x17 et 51 of 7,5 x 18 et 51Wat zit er standaard onder?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.