Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

ieder z'n eigen smaak, ik vind die 17 inch velgen voor de GTI ook spuuglelijk ja
ja, lijkt me duidelijk dat ik niet refereer aan een of ander objectief vast te stellen criterium, maar me op mijn particuliere subjectieve smaak baseer. Lijkt me niet wenselijk voor TS dat we hier allerlei andere velgen gaan bespreken overigens.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ja, lijkt me duidelijk dat ik niet refereer aan een of ander objectief vast te stellen criterium, maar me op mijn particuliere subjectieve smaak baseer. Lijkt me niet wenselijk voor TS dat we hier allerlei andere velgen gaan bespreken overigens.
volgens mij gaat het hier om dikke verlaagde polo's meestal in combinatie met dikke wielen, dus kunnen we die 17 inch velgjes ook wel bespreken toch? I don't care dat jij iets vind maar iemand die trots z'n velgen presenteert en door jou als spuuglelijk worden omschreven vind ik ook een beetje kansloos niet?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nee hoor, het is toch juist leuk als we laten weten wat we van eea vinden. Zoals gezegd, smaken verschillen. Maar dat geeft niet. Overigens interesseren velgen mij niet of nauwelijks. Wanneer ik vol trots iets laat zien en een ander vind het spuuglelijk, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Dat ik dat dan omgekeerd ook verwacht, is idd misschien wel wat teveel gevraagd. So be it.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja zeker moet wel laag he
Lo
Dit is Eibach Sportline.
Ik vindt het echt supermooi staan en ik twijfel ook nog steeds bij mijn polo wat ik moet doen ik heb nu 18 inch eronder maar ik vi dt de ruimte tussen de band en wielkast nogal vrij veel maar ik ben bang als ik zo eibach set eronder zou laten zetten dat het zo stuitert en mischien aanloopt als ik volwassenen achterin meeneemt
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Lo

Ik vindt het echt supermooi staan en ik twijfel ook nog steeds bij mijn polo wat ik moet doen ik heb nu 18 inch eronder maar ik vi dt de ruimte tussen de band en wielkast nogal vrij veel maar ik ben bang als ik zo eibach set eronder zou laten zetten dat het zo stuitert en mischien aanloopt als ik volwassenen achterin meeneemt
volwassenen wil je sowieso niet meenemen achterin een polo maar goed! ik heb het ook en met spacers er gaat echt niets aanlopen hoor maak je daar geen zorgen over
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb zaterdag de spacers erop laten zetten. Staat sowieso al veel mooier. Maandag word ie verlaagd. Ik wilde eerst voor sportline gaan, maar het is toch een pro-kit geworden. We gaan het zien...
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Ik heb zaterdag de spacers erop laten zetten. Staat sowieso al veel mooier. Maandag word ie verlaagd. Ik wilde eerst voor sportline gaan, maar het is toch een pro-kit geworden. We gaan het zien...
Netjes ben benieuwd naar het geheel maar ik ben een beetje aan het rondkijken ik denk dat ik eerst ook maar een paar spacers moet kopen want orgineel heeft mijn polo aw et40
En nu heb ikorginele brescia velgen eronder gezet met een et waarde van 51
Dus dat klopt niet helemaal
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!