Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Eerlijk gezegd vind ik de achterkant net een centimeter te laag. Snap het trouwens niet want jm89 heeft sportline en ziet er hetzelfde uit als prokit.
Ik heb vaker auto’s verlaagd, maar moet zeggen dat dit wel erg stug rijd. Had ik niet verwacht. Maar ja, het oog wil ook wat.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Mijn auto is met een prokit set van eibach verlaagt. Wat mij opvalt is dat de voorkant wel erg snel klapt wanneer ik over een hobbel, tramrails of iets dergelijks rij. Maar waar ik echt de pest in heb is dat wanneer ik iets te hard optrek en de wielen beginnen te spinnen ik keiharde klappen hoor en voel!!!
Komt dit bij iemand bekend voor? En wat zou de oplossing moeten zijn???
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Mijn auto is met een prokit set van eibach verlaagt. Wat mij opvalt is dat de voorkant wel erg snel klapt wanneer ik over een hobbel, tramrails of iets dergelijks rij. Maar waar ik echt de pest in heb is dat wanneer ik iets te hard optrek en de wielen beginnen te spinnen ik keiharde klappen hoor en voel!!!
Komt dit bij iemand bekend voor? En wat zou de oplossing moeten zijn???
Klappen bij (te) hard optrekken en daarbij horend grip verlies is normaal. Is niks aan te doen, vind het wel geinig af en toe. Alleen irritant wanneer je onbedoeld te veel gas geeft.
Mijn auto is verlaagd met ABT veren, maar die laat ze vgm ook gewoon maken bij Eibach. Ik heb zelf geen last van geklap bij een drempel
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Mijn auto is met een prokit set van eibach verlaagt. Wat mij opvalt is dat de voorkant wel erg snel klapt wanneer ik over een hobbel, tramrails of iets dergelijks rij. Maar waar ik echt de pest in heb is dat wanneer ik iets te hard optrek en de wielen beginnen te spinnen ik keiharde klappen hoor en voel!!!
Komt dit bij iemand bekend voor? En wat zou de oplossing moeten zijn???
minder gas geven is de oplossing, dit doet hij zonder velagingsveren ook hoor. begint die te stuiteren.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zelf hou ik ervan om een auto optisch wat flair te geven zonder ver van stock af te gaan .
Met de onderstaande Polo heb ik haat/liefde verhouding.

Het gewrapte zwarte gedeelte boven de 'diffuser' geeft hem toch wel wat spierballen.
jullie mening?

1594650602186.png
1594650637983.png
1594650668172.png
Achterkant vind ik erg gaaf gedaan! Werkt goed met het zwart/wit contrast wat verder bij de auto voorkomt.
Aanpassingen aan de voorkant kan bij niet bekoren.
vraag me af hoe goed het werkt op andere kleuren, of dat dit vooral goed smoelt op witte auto’s

Alleen als je dan al een gedeelte hoogglans zwart maakt, doe het dan goed en laat de kunststof delen in hoogglans zwart spuiten.

Ik wilde dit eerst ook laten doen, want vond het hoogglans zwarte op een Golf R-line ook mooi. Maar kreeg een prijs opgaaf van 1100 terug en dat vond ik niet de moeite waard om alle kunststof delen hoogglans zwart te laten spuiten
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Achterkant is niet mij smaak, achterspoiler vind ik ook een teveel "Johnny" gehalte hebben. Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, want dan zou het erg saai zijn. Wel leuk om te zien dat je de auto zo een persoonlijk "tintje" geeft. Dikke auto om te zien!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
Achterkant vind ik erg gaaf gedaan! Werkt goed met het zwart/wit contrast wat verder bij de auto voorkomt.
Aanpassingen aan de voorkant kan bij niet bekoren.
vraag me af hoe goed het werkt op andere kleuren, of dat dit vooral goed smoelt op witte auto’s

Alleen als je dan al een gedeelte hoogglans zwart maakt, doe het dan goed en laat de kunststof delen in hoogglans zwart spuiten.

Ik wilde dit eerst ook laten doen, want vond het hoogglans zwarte op een Golf R-line ook mooi. Maar kreeg een prijs opgaaf van 1100 terug en dat vond ik niet de moeite waard om alle kunststof delen hoogglans zwart te laten spuiten

Ja, vooral met wit is dit een hele mooie combinatie.
Ik denk inderdaad dat het op andere kleuren niet hetzelfde zal zijn.

zo.. €1100,- is niet niks
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!