Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ja rij standaard zo haha
Ik vind het wel mooi staan juist
Maar ze hadden een keer bij mijn broer tegen zijn voorbumper aangereden waardoor hij schade aan de voorbumper had en het kenteken eraf lag
Toen had hij hem voor nood op het dashboard gelegd voor nood werden we aangehouden
kreeg hij een dikke prent voor
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
minder gas geven is de oplossing, dit doet hij zonder velagingsveren ook hoor. begint die te stuiteren.

Heb jij geen last van dat geklap dan?
Het gebeurt overigens niet dagelijks hoor. Alleen wanneer ik toevallig een keer hard wil optrekken. Dan zoeken de banden grip en gaat ie klappen. Klinkt niet echt gezond volgens mij. Dat deed ie voor de verlaging niet bij mij.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Scheelt een hoop wanneer je niet vanuit stilstand meteen vol gas geeft, maar heel even wacht tot de boel aangrijpt, hij begint met rollen. Veel vermogen en voorwielaandrijving is een slechte combinatie wanneer je direct voluit wil vanuit stilstand
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik vind het wel mooi staan juist
Maar ze hadden een keer bij mijn broer tegen zijn voorbumper aangereden waardoor hij schade aan de voorbumper had en het kenteken eraf lag
Toen had hij hem voor nood op het dashboard gelegd voor nood werden we aangehouden
kreeg hij een dikke prent voor
Je kan niet altijd 6 gooien he
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!