Strider1985
Nieuw lid
Hallo forummers,
Ik zal me eerst even voorstellen. ik ben Wouter, 24 jaar, en sinds augustus 2008 in het bezit van een Polo 9N.
Hier even een paar specs;
Polo 9N
Bouwjaar 2003
1.4 TDI 3 cilinder
3 Deurs
Comfortline uitrusting, met o.a.: climatic (digitaal), MFA, comfortmodule knipperlicht, regensensor, stoelverwarming, cruise control, koplamp sproeiers, in hoogte verstelbare voorstoelen plus een achteraf ingebouwde Parrot handsfree set.
Aangepast per 29 maart 2009:
- 17 inch Audi RS6 replica chromen velgen met Regal (Dunlop) Premium Comfort 205/40/R17 banden (voorheen: 15 inch Estoril look velgen met Michelin Energy 195/50/R15 banden, daar-voorheen: CMS 15 inch velgen).
- 14 inch stalen velgen (winterset) met Vredestein Snowtrack banden.
- +/- 35 mm verlaagd dmv. Eibach Pro Kit veren.
- Angel Eyes met 8000K Xenon door de lenzen, Angel Eyes verlichting uitgeschakeld.
- Highline grill.
- Letters POLO en TDI van achterklep verwijderd.
- LED dagrijverlichting dmv. module op stadslicht aangesloten.
- LED kentekenplaatverlichting.
- 9N3 achterlicht units (voorheen: donkere 9N achterlicht units).
- Chromen kentekenplaathouder achter.
- Aluminium antenne.
- Spatvangers vóór en achter.
- Bumperkappen aan de voorkant, linkerkap en rechterkap, in zilveren kleur gespoten.
- Achterruiten geblindeerd met Private Shades.
- Clarion 2DIN radio/CD/MP3/USB/IPOD autoradio met vermogen van 4x50 watt.
- Versnellingspook en hoes vervangen.
- Audi TT pedaalkappen.
- Achterklep-slot opnieuw gespoten in kleur (door corrossievorming).
- Automatten vervangen door slijtage.
*UPDATE 31 JANUARI 2011*
Na een behoorlijke tijd inactief te zijn geweest (werkloosheid, nieuwe baan gezocht en gevonden
) en na een heerlijke vakantie ben ik weer terug met mijn Polootje
en heb langzamerhand het één en ander wéér veranderd. Een aantal dingen stonden mij niet meer aan, onder andere de door mijzelf zilver gespoten bumperkappen, LED verlichting en de Xenon verlichting. Daarom heb ik besloten alles er weer origineel in te zetten, maar wel met mistlampen aan de vóórzijde. Tevens één goede 6R lichtschakelaar weten te bemachtigen met mistlampen functie. Daarnaast heb ik een maand geleden een ABT einddemper opgehaald bij Maik (tnx
) en ben er echt super tevreden mee. Het geluid is niet veel veranderd (diesel he) maar klinkt wel iets zwaarder dan de originele einddemper. Ook nog even donateur geworden
en een setje MyPolo stickertjes meegenomen
. M'n plaatselijke garage heeft alles er voor mij ingezet met goed resultaat, vind ik zelf... Tot slot afgelopen weekend een haaienvin antenne op het dak gezet met ingebouwde versterker. Alles was zo plug & play en met behulp van de how-to hier op het forum
.
Genoeg gepraat... Hier de foto's hoe de Polo er nu uitziet:
Veranderd
- Originele koplampen erin gezet met Philips Xenonlook H7, H1 lampen
- Mistlampen vóórzijde erin gezet met originele bumperkappen en Philips H3 lampen
- Originele kentekenverlichting en -houders
- Polo 6R lichtschakelaar ingebouwd met mistlampfunctie vóór en achterzijde
- Universele lederen handremhoes (ivm krassen op de handrem)
- ABT einddemper
- MyPolo.nl stickers aangebracht
- Haaienvin antenne met ingebouwde signaalversterker (plug & play passend voor vele VW/Audi modellen)
- Chromen kapje voor de handgreep van de achterklep (ivm roestvorming op de handgreep)
Ook heeft m'n Polo nog een grote onderhoudsbeurt gehad en alles was tiptop in orde.
Wat volgt nog;
- Andere "17 velgen in maart 2011, Golf R32 MK5 of New RS6 (Polo staat nu op winterbandjes)
Ik zal proberen weer wat actiever te zijn op het forum, ook omdat het nog steeds een erg interessant en informatief forum is
en al veel informatie hieruit heb gehaald 
Grz. Wouter
Ik zal me eerst even voorstellen. ik ben Wouter, 24 jaar, en sinds augustus 2008 in het bezit van een Polo 9N.
Hier even een paar specs;
Polo 9N
Bouwjaar 2003
1.4 TDI 3 cilinder
3 Deurs
Comfortline uitrusting, met o.a.: climatic (digitaal), MFA, comfortmodule knipperlicht, regensensor, stoelverwarming, cruise control, koplamp sproeiers, in hoogte verstelbare voorstoelen plus een achteraf ingebouwde Parrot handsfree set.

Aangepast per 29 maart 2009:
- 17 inch Audi RS6 replica chromen velgen met Regal (Dunlop) Premium Comfort 205/40/R17 banden (voorheen: 15 inch Estoril look velgen met Michelin Energy 195/50/R15 banden, daar-voorheen: CMS 15 inch velgen).
- 14 inch stalen velgen (winterset) met Vredestein Snowtrack banden.
- +/- 35 mm verlaagd dmv. Eibach Pro Kit veren.
- Angel Eyes met 8000K Xenon door de lenzen, Angel Eyes verlichting uitgeschakeld.
- Highline grill.
- Letters POLO en TDI van achterklep verwijderd.
- LED dagrijverlichting dmv. module op stadslicht aangesloten.
- LED kentekenplaatverlichting.
- 9N3 achterlicht units (voorheen: donkere 9N achterlicht units).
- Chromen kentekenplaathouder achter.
- Aluminium antenne.
- Spatvangers vóór en achter.
- Bumperkappen aan de voorkant, linkerkap en rechterkap, in zilveren kleur gespoten.
- Achterruiten geblindeerd met Private Shades.
- Clarion 2DIN radio/CD/MP3/USB/IPOD autoradio met vermogen van 4x50 watt.
- Versnellingspook en hoes vervangen.
- Audi TT pedaalkappen.
- Achterklep-slot opnieuw gespoten in kleur (door corrossievorming).
- Automatten vervangen door slijtage.

*UPDATE 31 JANUARI 2011*
Na een behoorlijke tijd inactief te zijn geweest (werkloosheid, nieuwe baan gezocht en gevonden

Genoeg gepraat... Hier de foto's hoe de Polo er nu uitziet:

Veranderd
- Originele koplampen erin gezet met Philips Xenonlook H7, H1 lampen
- Mistlampen vóórzijde erin gezet met originele bumperkappen en Philips H3 lampen
- Originele kentekenverlichting en -houders
- Polo 6R lichtschakelaar ingebouwd met mistlampfunctie vóór en achterzijde
- Universele lederen handremhoes (ivm krassen op de handrem)
- ABT einddemper
- MyPolo.nl stickers aangebracht
- Haaienvin antenne met ingebouwde signaalversterker (plug & play passend voor vele VW/Audi modellen)
- Chromen kapje voor de handgreep van de achterklep (ivm roestvorming op de handgreep)
Ook heeft m'n Polo nog een grote onderhoudsbeurt gehad en alles was tiptop in orde.
Wat volgt nog;
- Andere "17 velgen in maart 2011, Golf R32 MK5 of New RS6 (Polo staat nu op winterbandjes)
Ik zal proberen weer wat actiever te zijn op het forum, ook omdat het nog steeds een erg interessant en informatief forum is

Grz. Wouter