Wouter's VW Polo 9N 1.4 TDI

@Fludizz: ja, dat zijn idd koplampsproeiers :). Die kapjes gaan naar voren en dan komt er een spuitstukje te voorschijn die de koplampen reinigt. Zat al bij aankoop in mn Polo, met een compleet winterpakket (stoelverwarming, climatic, elektrische hoogteregeling etc etc.)

@Johan: artikelnummer weet ik helaas niet en stond ook niet op de doos :(, heb wel de link voor je waar ik m gekocht heb (via ebay dus), http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SA:NL:1123

@ Maik: je hebt PB ;). je vraagprijs vind ik iets te hoog (met of zonder banden), maar de New RS6 of R32 (wel replica's hoor) vallen meer in mijn budget (zonder banden en gloednieuw).
 
Update 23-03-2011

Na het twijfelen tussen R32 of New RS6 velgen heb ik gekozen voor S8 velgen ;) Niet echt logisch maar na het zien van verschillende foto's ben ik overtuigd Big Grin

Inmiddels besteld, gemonteerd op m'n zomerbandjes en natuurlijk gemonteerd onder de Polo.

Hier ff snel een fototje

3544-1.jpg

S8 velgen...

fotokv-1.jpg

Eindresultaat...

Oh ja, heb gelijk nieuwe slotbouten en verchroomde ventielen erbij besteld en gemonteerd. Geeft echt wel een meerwaarde aan de wielen Big Grin

Half april gaat m'n Polootje voor de APK, plus nog wat extra's. M'n haaienvin antenne met ingebouwde versterker werkt nog niet optimaal. Zodra ik de antenne kabel op de antenne aansluit, krijg ik geen geluid meer. Ook niet via cd of mp3 speler :-S. Ook het slot aan de bestuurderskant zit los. De auto kan gelukkig nog wel op slot, maar het slot kun je er zo uittrekken ;). Tot slot wordt elektrische hoogteregeling er weer ingebouwd :).

Grz.
 
@ Maik. Ja ik heb nog wel wat plannen, maar moet ff kijken wat Stick Out Tongue. Ben een beetje inspiratieloos op dit moment ;). Eerst moet mn nieuwe dakantenne nog goed functioneren en gaat de Polo half april voor de APK. En ja, de velgen ogen groot door de 14 spaken ;)

@ Johan. Dit zijn S8 velgjes ;). Die A8 (zwartemarktgolf velgjes zoals jij ze noemt Stick Out Tongue) zijn deze...

354-1.jpg


@ Bas; tnx Big Grin. Ben er ook tevreden over Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!