Wouter's VW Polo 9N 1.4 TDI

polomaniac zei:
in de lichtschakelaar is gewoon een uitgang (12v) aanwezig die TFL (tag farhlicht) is. Dus lampjes aan die pin en alles is klaar Big Grin

ps. pin is makkelijk te vinden, haal de stekker uit de schakelaar en kijk naar de text die boven de pinnen staat gedrukt (uit mijn hoofd de 3e van linksonder als je schakelaar met de juiste kant omhoog houd)

Kan dus ook op die manier ;) . Dat wist ik niet... Maargoed, ik heb dus zelf de module gebruikt. Ik denk als je beide LED dagrijverlichting (links + rechts) wil monteren, dat je beide kabels moet laten doorlopen naar je lichtschakelaar. Als je deze module ertussen zet, sluit je beide LEDS aan op de module (2x + op +, - op -..., dan volgen er 3 draden; rood, oranje en zwart. Rood sluit je aan op één stadslicht +, Oranje op één dimlicht + en zwart is één x massa en klaar :). Hier een linkje naar de montagehandleiding; http://www.autostyle.nl/GetDownload.aspx?f=Handleiding+Dagrijverlichting.pdf

En de module kun je mooi verbergen en bevestigen waar je maar wil. Ik heb m getaped aan de rechterkant bij mijn koplamp bedrading.
 
Zo te zien op de foto's, en als ik mijn eigen polo bekijk, dan is het idd zo dat 17" voller lijkt met 35 mm verlaging dan 15" met 35 mm verlaging. De banden zijn ook weer een maatje groter op 17 inch (205 ipv 195). En dan oogt het voller. Daarom wil ik ook graag 17" ;).

Maar eerst binnenkort de voorbumperspoiler ('Scorpion' is het geworden, zie eerste post), sideskirts (votex) en achterbumperspoiler (votex) spuiten en monteren als ze binnenkomen. De setjes zijn al besteld Big Grin.
 
Nieuwe, kleine update :). Zie bovenaan eerste post...

- Achterkant de chromen strip, "TDI" en "Polo" verwijderd. Tevens het slot opnieuw geschuurd en gespoten (i.v.m corrosie :S);
- Voorbumperkappen zilver gespoten met nieuwe LEDS;
- Nieuwe automatten;
- Auto in wax gezet en van binnen schoongemaakt :)
 
Johan zei:
opzich misstaat dat zilver onderin nog niet zo, maar je moet dan wel ook dat middenrooster aanpakken.. verder leuke updates! ;)

Dat doe ik mssn ook nog wel in de toekomst, maar ik vind m zo ook wel mooi :). Het breekt mooi af visueel gezien ;).

Alles op zijn tijd... Heb aankomende weken niet veel tijd meer om aan mn auto te klussen ivm verkoop recreatiebedrijf...

Enne tnx Big Grin
 
Update: vanochtend 17 inch RS6 Replica (chroom) velgen gekocht Big Grin. Wist niet dat de RS6 velgen zo mooi staan onder een Polo Big Grin.

Tnx Maik Big Grin.

Binnenkort foto's van de velgen... ze gaan er pas half mei onder. En mn 15 inchers hou ik voor een wintersetje :)
 
Ik ben zelf ook benieuwd hoe ze staan ;). Van de week even schoonmaken, binnenkant licht schuren, in de primer zetten, en sprayen met mat-antraciete lak zodat de oxidatie minimaal te zien is. Hoop eind van de week ze er even onder te kunnen zetten om wat foto's te maken.

Heb tevens de votex parts binnen :). Dus dat wordt ook nog een spuit en monteer klus...
 
[update 13 april 2010]

Van het weekend even een nieuwe fotoshoot genomen van mn carretje Big Grin. Hieronder kun je het zien;

10042010177-1.jpg

10042010178-1.jpg

10042010179-1.jpg

10042010180-1.jpg


(oh enne ik kan wel tussen de lijntjes parkeren hoor, voordat forummers hier gaan denken dat ik dat niet kan Stick Out Tongue... Had m even zo neergezet voor de "show").

Tevens heb ik de Votex sideskirts en achterbumperspoiler opgehaald bij Maik. En onverwachts toch nog even een kijkje genomen naar zijn (oude) velgen die hij te koop had staan... Toch werd ik er warm van, ondanks de oxidatieplekken aan de achterzijde en één naafkapje wat ontbreekt, en heb ze besloten mee te nemen voor een leuk prijsje, alsnog tnx Maik Big Grin.

10042010181-1.jpg


De oxidatieplekken zijn inmiddels onzichtbaar Big Grin. Heb de achterkant van de velgen licht opgeschuurd en daarna bespoten met mat-zwarte lakspray van Hammerite.

Eerst goed gewassen want 3 van de 4 waren wel een beetje stoffig...

12042010184-1.jpg


Daarna de achterkanten geschuurd en gepaint...

13042010185-1.jpg

13042010186-1.jpg


De eerste week van mei komen er nieuwe bandjes om (Regal 205/40/R17...) en worden ze gebalanceerd en gemonteerd... Ben zelf zeer benieuwd Big Grin ... Update coming soon ;)
 
Vandaag maar even m'n angel-eyes uitgeschakeld. Vind het echt een *** kwaliteit lampjes/ledjes wat daarin zit. Zijn net mssn iets langer dan een maandje oud en nu alweer 2 led's stuk :evil:

Gelukkig kun je deze makkelijk uitschakelen d.m.v. een stekkertje lostrekken en klaar :).

De led dagrijverlichting in de onderste grillen functioneert nu als stadslicht en m'n Xenon natuurlijk als dimlicht door de lenzen :)

Gisteren heb ik mijn nieuwe aanwinst velgjes nog bewonderd bij de garage Big Grin. Er zitten nieuwe Regal Premium Comfort (205/40/R17) banden om met velgbeschermers :).

Volgende week foto's met m'n nieuwe 17 inch velgjes, plus nog wat extra's; chromen kentekenplaathouder achter en een alu antenne (lijkt idem op de originele, ben benieuwd naar het ontvangst). Daarnaast nog een service beurt bij de garage, zodat mijn Polo de zomer goed door kan :)
 
Nieuwe update 3-5-2010

Foto's zijn duidelijk genoeg lijkt me ;)

Angel eyes uitgeschakeld
30042010206.jpg


17 inch Audi RS6 replica velgen (chroom) + nieuwe alu antenne + chromen kentekenhouder achter
03052010207.jpg

03052010208.jpg

03052010209-1.jpg

03052010210-1.jpg


Binnenkort maar eens even goed poetsen en een mooie fotoshoot maken. Gaat moeilijk met dit weer...
 
Dank je! Vind ik ook Big Grin

Binnenkort, als ik weer even wat budget heb voor mn Polo, komt er een chromen kentekenplaathouder vóór nog op... Heb nog heel wat plannen (sideskirts, achterbumperskirt, audio) maar ik moet eerst even sparen ;)

Kan in iedergeval nu genieten van de 17 inch velgjes Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!