Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Ja GEMEEEEEEEN! :lol:
Nou ben ik nog geen drol wijzer hoe t pracht plaatje eruit ziet:lol:

Btw rijdt het eigk nog een beetje?
Vond t namelijk wel een verschil,van 15 naar 17, dus ben benieuwd hoe dat nu is :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nou... 18" is wel eventjes wennen ja. Maar die suffe velgen waren er alleen in deze combinatie van kleur/formaat. Wilde absoluut zilverkleurigen, naar aanleiding van jouw Boa's. 't Is wel even wennen, want bij harde drempels tikken ze bij zware belading (3 man erin) wel de voorste wielkasten even aan. Heul voorzichtig drempeltjes over, nu dus.

That being said; verder geen verschil met m'n 17-inchers. 't Draait wat zwaarder, maar dat is logisch.
 
Aha.. I see!
En tof dat je weer een nieuwe set glimmers hebtBig Grin
Btw misschien even de plastic bobbels in de wielkast even plat föhnen net zoals Dirk gedaan heeft?
Oh en verlagen kan nog wel hoor, is alleen even de vraag hoe laag je moet gaan ;)

Wil het zelf ook nog steeds, maar dan is mijn keuze een schroefset of H&R veren (25/40) aangezien dat een stuk rechter oogt dan de eibach variant naar mijn mening :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ok.. komtiedanhe.

- crap ... volgens mij is m'n imageshack aan het protesteren -

edit: aha! GewoonJan heeft m'n post al gefixed, zie hieronder :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok.. komtiedanhe

20120421165532529.jpg


huh ... volgens mij is m'n imageshack aan het protesteren.

Wat je was vergeten op t einde: "/" ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Maar een zeer mooie keuze die velgen! Big Grin
Jij hebt originelen ofzo?
Dacht dat ze er in replica ook wel in 15 waren :roll:
(kan ik ook mis hebben hoor)

Maar geniet ervan, zak errug mooi op de foto's gaan staan morgen! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Thanks!!

Maar eh, nee, dit zijn gewoon replica's. Originele watkins glens zijn echt niet-te-betalen. Maar zelfs voor replica's.. 17" is alleen in antraciet verkrijgbaar. 18" was wel in "hypersilver". 15" ben ik sowiezo nog nergens tegengekomen. Dus 't was even wikken en wegen vandaag.. maar ik vond zilverkleurig zoveel mooier, dat ik toch maar voor een tandje groter (en breder) ben gegaan.
 
Thanks!!

Maar eh, nee, dit zijn gewoon replica's. Originele watkins glens zijn echt niet-te-betalen. Maar zelfs voor replica's.. 17" is alleen in antraciet verkrijgbaar. 18" was wel in "hypersilver". 15" ben ik sowiezo nog nergens tegengekomen. Dus 't was even wikken en wegen vandaag.. maar ik vond zilverkleurig zoveel mooier, dat ik toch maar voor een tandje groter (en breder) ben gegaan.

Antraciet ja? Kan me vertellen op welke website je dat hebt gevonden? Ben wel benieuwd hoe die eruit zien :)
 
Antraciet ja? Kan me vertellen op welke website je dat hebt gevonden? Ben wel benieuwd hoe die eruit zien :)

Bijvoorbeeld op marktplaats, heeft BM-onderdelenshop.nl vrijwel hun complete assortiment staan. Ik raad deze zaak trouwens voor velgen niet aan, maar ze hadden wel de 17" antracietjes op voorraad. Toevalligerwijs zitten er echt misschien wel 5 of 6 velgenboeren in Groningen, dus die ben ik gewoon allemaal bij langs gereden (want die hebben om een of andere reden nog geen webshops). Bij de derde had ik geluk :)
Anyways, hier en linkje naar marktplaats-advertentie met foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Cas... maar ze gaan denk ik in de verkoop.. want.... vandaag heb ik me even voorbereid op de meeting van morgen :) Laten we zeggen dat verlagen nu niet meer nodig is, ghehehe.

Op de meeting laat ik jullie de rest van deze monsters zeker even zien! (maar tot die tijd heb ik nog een heuleboel teaserplaatjes hoor).

en hoeveel vraag je voor de velgen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!