Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Hallo allen,

Ik was zonder welkomstopic binnen komen vallen. Maar hier alsnog even een paar plaatjes van m'n Polo. Ik heb namelijk net vanavond nieuwe TSW wielen en Pirelli banden gekocht, en onder mijn gloednieuwe Polo laten leggen (zwaar geïnspireerd door de auto van Ger, die ook velgen in kleur van zijn auto heeft).

De kwaliteit van de fotos is rampzalig, want deze zijn gemaakt in het donker met m'n phone. Maar ik zal binnenkort wel even echte fotos maken. Geeft in ieder geval een indruk van de nieuwe looks :)

Met vriendelijke groet,
Wildcard

glimmer002.jpg

glimmer001.jpg

glimmer003.jpg


Voor de zoekers: die glimmende dingen zijn TSW Spa Black Polish 17" ET-35 8J velgen op Pirelli PZero Nero 205-40 bandjes.
 
Re: Wildcards zwarte Polo BM (met nieuwe glimmers)

enzolino zei:
glimmen doen ze CKR!! Stick Out Tongue Mooi man!

Dank je wel man!

't Is de eerste keer dat ik aftermarket velgen onder m'n auto heb gezet, dus het was wel even zweten qua maatvoering e.d. Heb ook de GTI-velgen overwogen, maar 't is een diesel dus dat vond ik wat teveel van het goede. Zijn daarom deze geworden. Ben erg blij met het resultaat :)


serog zei:
mooie velgen, staat goed onder je polo.
heb je ook orginele led xenon koplampen erop?
Nee, nee, sterker nog, ik heb helemaal geen Xenon maar originele H4. M'n phone-cam vertekent de kleuren heel erg. Mijn polo is wel echt zwart hoor Stick Out Tongue Zonder gekheid, ik wil wel wel graag de originele xenon, maar dat is nog wel een behoorlijk lastig klusje i.v.m. bekabeling. En zit eerlijk gezegd zit dat project na vandaag even in de koelkast.
 
Re: Wildcards zwarte Polo BM (met nieuwe glimmers)

Hey, wat tof, ik ga even fotograferen en dan kom ik terug: direct zoveel leuke reacties! Bedankt allemaal! Erg gaaf om zoveel response te krijgen :)

a432quattro zei:
Erg netjes voor niet origineel! Duur wieltje?
Dank je wel! Nou, de prijs viel eigenlijk wel wat mee. €550,00 voor een set van 4, bij AutoRevista in Groningen (mijn favoriete autozaak, aanrader!). Dezelfde dag nog met spoed gemonteerd, met nieuwe Pirelli PZero Neros gevuld, gebalanceerd, blauwpaarse ringdingesen, met conische bouten en sleutelbouten was ik er €1100,00 aan kwijt.

a432quattro zei:
Wat is het verschil in J en ET met origineel 17 inch? Hoe pakt dit uit met de band etc?
standaard: 15 inch, 5.5J, ET38
mijn tsw: 17 inch, 8.0J, ET35

Ondanks de verlaagde offset is de 8.0J zodanig breder dat 'ie onderaan de auto een stukje uit de wielkast komt. Bovenaan past 'ie er gemakkelijk in, het bandje loopt nergens aan, ik heb overal redelijk ruime marges over. Ik geloof dat zelfs 18 inch nog wel had gepast, maar ik denk dat ik de dan liever 17" met een dikker bandje nam (ipv 40% misschien 45%) voor wat meer comfort.
 
Re: Wildcards zwarte Polo BM (met nieuwe glimmers)

Hmm.. ik heb wel wat fotos geschoten maar de meesten zijn niet mooi (nachtwerk blijft lastig). Deze vond ik nog net het uploaden waard. Morgen komen er wellicht meer, haha.

documentnaam008.jpg



a432quattro zei:
Dank voor je reactie! Ik bedoelde meer het verschil met de originele 17 inch velg af fabriek!
We wachten op de foto's !
Sorry man, maar ik kan eigenlijk nergens informatie vinden over standaard VW 17" velgen, dus weet niet precies hoe dit zich tot elkaar verhoudt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!