Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Ah ja - ik zie het nu. De naam Jarno zei me even niet wat - maar die Polo heb ik wel op de meeting gezien zeg! Errug gaaf. Maar ik moet wel zeggen; dat soort velgen is niet wat voor mij, haha. Veel te veel poetsen :)

Velgjes liggen overigens bij de bandenboer - toch maar een maatje plattere bandjes, of twee, ghehe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo. De velgen zitten er weer onder. Nu met plattere bandjes. Man, wat een onderneming was dat zeg. 225/40-18 was echt te groot, maar met de standaard vering passen de 215/35-18 bandjes nèt zonder aanlopen. Met 3 man in de auto een paar keer stevig over een drempel heen gereden, en nu is er niets meer aan de hand. Was al bang dat ik de velgen zou moeten laten bijslijpen, en ben erg opgelucht dat dat nu niet hoeft!

Wat 2cm (ofzo) in straal al niet voor een verschil kan maken!
 
De wielkasten waren met 17" en platte bandjes eigenlijk te leeg, maar zijn nu wel netjes gevuld. Ik ben daarom erg blij met het resultaat. Verlagen is wel een optie, maar niet absoluut nodig. Dit staat niet heel raar ofzo. 't Lijkt qua ruimte in de wielkasten eigenlijk alsof het af-fabriek zo had kunnen zijn (afgezien dan van het feit dat de 8J velgen aan de voorzijde wat ver naar buiten staan, maar daar ontkom je met die maat gewoon niet aan). Misschien dat ik, over time, nog wel eens een setje eibachs aanschaf. Maar voor nu, ben ik hier heel blij mee.

Vooral de kleur vind ik supernice. Fel zilver, in de zon bijna wit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, ok dan. Hier een fotootje. 't Is geen meesterwerk ofzo, want ik kon geen mooie locatie bedenken. Zou best een keer zo'n rijdende actiefoto willen maken, maar dan moet je eigenlijk met 3 mensen en 2 auto's zijn :)

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!