Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Ook weer gefixed: het eraf halen van het BM-logo op de achterkant was echt een fluitje van een cent. Even met een draadje erachter langs.. lijmrestjes verwijderen - niets meer van te zien. Minder dan 30sec voordat het logo eraf was, en 10 minuutjes zachtjes poetsen voor de lijmresten.
 
@Jan: komt helemaal goed man! Ik stel voor dat we dat doen zodra ik m'n nieuwe xenonlampen binnen heb. Kunnen we direct even die foutmeldingenshit uitzetten. En mooie fotos maken natuurlijk.

EDIT: aan de andere kant - het is nu natuurlijk wel geniaal weer voor een mooie zonsondergang shot :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Jan: komt helemaal goed man! Ik stel voor dat we dat doen zodra ik m'n nieuwe xenonlampen binnen heb. Kunnen we direct even die foutmeldingenshit uitzetten. NICE!

EDIT: aan de andere kant - het is nu natuurlijk wel geniaal weer voor een mooie zonsondergang shot :)

Ghehe dacht ik ook ;)
kan ik ook meteen je drl controle uitzetten, kun je er elke led in drukken die je wilt Stick Out Tongue
en soowieso! wordt mooi met de lenzen bij elkaar Big Grin

en als reactie op je edit, ik ben in 't oosten, dus gaat 'm vanavond helaasch niet worden, kan komende week wel een keer?
 
VW  6R  1.2TDI 
@GT550: hoor/merk er niets van, ook niet in verbruik. Maar wel een plotselinge verandering in weggedrag van mijn medeweggebruikers. Die gaan opeens een stuk sneller naar rechts als ik op het linker baantje langs kom knallen, haha. Die BM grill wekte aanzienlijk minder indruk, al reed ik er niets langzamer om.
 
Thanks Cas... maar ze gaan denk ik in de verkoop.. want.... vandaag heb ik me even voorbereid op de meeting van morgen :) Laten we zeggen dat verlagen nu niet meer nodig is, ghehehe.

Op de meeting laat ik jullie de rest van deze monsters zeker even zien! (maar tot die tijd heb ik nog een heuleboel teaserplaatjes hoor).

 
Ok, ok, ga ik even de volgende teaser uit lightroom halen.

edit: he zeg, wat een beroerde resolutie doet me camera opeens... Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue

20120421165554745.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!