Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Rijden is een hobby neem ik aan :confused:

Dan kom je toch een zaterdag(ochtend) naar Venlo toe dan wil ik ze rustig monteren voor je :cool:
Meen je dat serieus? Dat is wel erg nice. Ik heb twee linkerhanden namelijk, maar kan prima helpen. Of koffie zetten. Cake snijden. Dat soort dingen. Zit er ook een uitlijnert bij jou in de buurt?

Ghehe, ik zie zojuist, Venlo is "slechts" 534 kilometer rijden (heen en terug). Dat is een flink eind, maar ik heb natuurlijk een BM omdat ik toch al een kilometervreter ben. Ik ga die veren in ieder geval z.s.m. bestellen. Ik contact je wel even zodra ze binnen zijn!

*is in zijn nopjes met je voorstel*
 
Zo, dat ziet er erg goed uit, Wildcard! Zowel je profiel, de foto's als de auto!!!
Ook de update van het interieur ziet er erg goed uit. Gedaan door Enzo? Echt erg fraai gedaan!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb voor deze maand het auto-verbouw-budget bijna ongeveer op, maar wil nog steeds graag verlagen. Prioriteitenlijstje wisselt alleen nogal eens , ghehe.

Een verlaging vind ik prachtig! Maar nu heeft Barry ook net weer een goedkope/gave radio in de aanbieding. En als ik dan het project van GewoonJan zie, wil ik ook Xenon. Helaas is mijn salaris net niet toereikend om alles tegelijk te kunnen, LOL Stick Out Tongue

Maar desalniettemin heel erg bedankt voor het aanbod, beiden, ik ga hier zeker gebruik van maken binnenkort!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb voor deze maand het auto-verbouw-budget bijna ongeveer op, maar wil nog steeds graag verlagen. Prioriteitenlijstje wisselt alleen nogal eens , ghehe.

Een verlaging vind ik prachtig! Maar nu heeft Barry ook net weer een goedkope/gave radio in de aanbieding. En als ik dan het project van GewoonJan zie, wil ik ook Xenon. Helaas is mijn salaris net niet toereikend om alles tegelijk te kunnen, LOL Stick Out Tongue

Maar desalniettemin heel erg bedankt voor het aanbod, beiden, ik ga hier zeker gebruik van maken binnenkort!

Er moeten ook dromen over blijven kerel, alles op zijn tijd :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Update:
Vandaag kwam de grill binnen die ik besteld had van Willem (WICdiensten). Zat zowaar nog in de originele verpakking; was volgens mij nog niet eens open gemaakt, haha.

Hij is hoogglans zwart, en ik vind 'm GE-WEL-DIG. Ik voel me alleen wel een ienie-mienie beetje schuldig, want ik zag dat het R-line logo gewoon los te schroeven was zonder dat er een blokje zou blijven zitten (en laat dat nou juist de reden zijn dat willem 'm verkocht). Nou ja, hij zit al in m'n auto.. niets aan te doen. Heb overigens lang getijfeld, maar heb dat logo toch maar laten zitten.

1711.jpg


Xenon projectorlampen zijn ook in aantocht. Morgen ga ik een föhn en visdraad halen, en dan gaat ook het BM-logo van de achterkant af. Muahaha.

R-Line ondergrill in de verkoop, anyone?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit joh!Big Grin
en ben benieuwd naar je pojectorlampen ;)
't enige kutte is, is dat waarschijnlijk toch 1 van m'n lampen lek is >.<
dus maar eens die dikke laag tape er omheen doen wat jij voorstelde :lol:

maar wanneer gaat de verlaging er komen? :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Thanks guys, ik vind het zelf ook een hele verbetering over de bm-grill. De verlaging zal nog even op zich moeten laten wachten, want met de projectorlampen straks ben ik wel weer door m'n polo-verbouw-maand-budget heen, haha :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!