Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ik rij te veel km's om benzine te kunnen rijden en bovendien rijden er zoveel auto's met AMG-pakket of M-pakket.

Laat iedereen in z'n waarde joh! Over smaak valt niet over te twisten.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje
Ik rij te veel km's om benzine te kunnen rijden en bovendien rijden er zoveel auto's met AMG-pakket of M-pakket.

Laat iedereen in z'n waarde joh! Over smaak valt niet over te twisten.

Ik zal je in jouw waarde laten maar, GTI bestaat niet als pakket zoals AMG of M (met subtiele verschillen van de echte) wel bestaan. Daarom is het altijd een beetje gek als mensen emblemen beginnen te plakken. Honinggraat grills, rode lijnen, Detroit velgen, bumpers, einddemper en zo gek als het gehele interieur naar GTI oké, maar emblemen...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en capszz
tsja. waar trek je de grens. verschilt per persoon. als hij het mooi vindt, laat hem mooi. da's zijn smaak.
misschien niet de jouwe, misschien niet de mijne.
jij rijdt toch ook met WRC velgen en een GTI achterbumper rond? da's geen pakket, maar da's jouw smaak.
ik heb m'n trendline ook omgebouwd naar R-Line. is ook geen echte. maar da's mijn smaak.
er zijn er genoeg die met een wrc voorbumper rondrijden op een niet-wrc. mooi laten.
kom op mensen.
 
tsja. waar trek je de grens. verschilt per persoon. als hij het mooi vindt, laat hem mooi. da's zijn smaak.
misschien niet de jouwe, misschien niet de mijne.
jij rijdt toch ook met WRC velgen en een GTI achterbumper rond? da's geen pakket, maar da's jouw smaak.
ik heb m'n trendline ook omgebouwd naar R-Line. is ook geen echte. maar da's mijn smaak.
er zijn er genoeg die met een wrc voorbumper rondrijden op een niet-wrc. mooi laten.
kom op mensen.

Klopt, is geen pakket, wel mooi. Maar Joachim vind dat pakket zoals AMG of M al veel rijd dus dat hij een unieker pakket wilt maken (denk ik) en dan dus GTI, maar, dat bestaat niet als pakket. Ja smaken verschillen, dat zeker - was alleen niet mijn punt in vorige post.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
@jorrit84 weet jij toevallig nog het onderdeelnummer van het carterontluchting ventiel ?
Mijne is ook afgebroken, en moet dus ook vervangen worden.
Rook af en toe ook benzine lucht en vond het een beetje smerig in dat gebied.
Heeft dus ook zitten lekken, hoe krijg ik dit beste schoon ?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Bij de dealer weten ze het nummer zo te vinden. Ik heb afgelopen week ook t ventieltje vervangen, gehaald bij de dealer voor 19 euro.

Even schoonmaken met een busje remmenreiniger.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
db25d9835fcc03c4e3559c1f15b7a0c8.jpg


Dit is de beste foto die ik zo heb, auto staat in de garage). De grote zwarte plastic buis die je ziet lopen. Daar zit die onder, in het midden van de buis ongeveer. Als je nu kijk zie je een rubbertje waar normaal het ventieltje in gedrukt zit. Waarschijnlijk is het heel duidelijk te zien aan de olie troep die er uit ademt.

Succes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Ik rij te veel km's om benzine te kunnen rijden en bovendien rijden er zoveel auto's met AMG-pakket of M-pakket.

Laat iedereen in z'n waarde joh! Over smaak valt niet over te twisten.
Lekker doen wat JIJ ZELF wilt, en wat andere denken ? Kan je er ook maar een seconde druk om maken..? Lijkt me niet toch.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!