Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

maxresdefault.jpg


2017-12-27 16.38.25.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
OEM VW Polo Bi Xenon Led 6R / 6C Rechts Passagiers kant gekocht, nu de andere kant nog :mrgreen: en verloop kabels. Kan iemand mij vertellen of ik nog meer nodig heb? Balasten o.i.d.?
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Bedankt voor je antwoord, deze zit niet bij de koplamp die ik binnen krijg. Deze moet ik dus er nog bij zoeken. Ik heb je handleiding gelezen op het forum voor het maken van de stekkers. Mag ik vragen waar je deze onderdelen het beste kan bestellen? @iichel.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
ook bij iichel. Hij levert denk ik alles,
Bedankt voor je antwoord, deze zit niet bij de koplamp die ik binnen krijg. Deze moet ik dus er nog bij zoeken. Ik heb je handleiding gelezen op het forum voor het maken van de stekkers. Mag ik vragen waar je deze onderdelen het beste kan bestellen? @iichel.

ook bij iichel denk ik, die verkoopt alles wat los en vast zit...........:mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en sahindogan
Vandaag Eibach pro-kit besteld, met Sachs super touring dempers voor en achter. Auto is nu zo ontzettend zacht, zal hiermee wel verholpen zijn :)
En ik twijfel nog over een setje Morimoto D3S 5500k lampjes. Heb nu Philips Extreme vision, maar vind t misschien wat te geel. Vorige polo had ook 5500k.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: NickD, kawazxr en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!