Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Dat is niet heel lang. Hoeveel km is dat ongeveer?
Gelukkig gaat xenon stuk langer mee [emoji108]

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Bij mij was dat ongeveer 15.000km en toen waren ze stuk. Beide redelijk kort op elkaar.
Ben dan maar terug overgeschakeld op normale Philips lampjes die wat langer meegaan en wat goedkoper zijn.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Gek, ik heb ook Philips Whitevisions steken. Heb ze er in feb 2015 ingestoken en zijn pas afgelopen juli voor de eerste keer stuk gegaan. Inderdaad wel snel achter elkaar (eerst links, 2 weken later rechts ook). In kilometers zal dat ongeveer 30.000 zijn...

Oh ook wel belangrijk dit te vermelden: ik heb tot feb 2017 het 'dauerfahrlicht' gehad. Mijn koplampen brandden dus altijd en dus ook bij elke gereden km (25.000 zal het ongeveer geweest zijn in februari). Vanaf toen stond het wel af.
 
GTI emblemen voor op de voor zijschermen, het rode knalt er dan lekker uit op de witte zijkant.

Schermafbeelding-2016-12-29-om-14.22.19-600x377.png


Oh ja, en een Chinese imitatie VCDS-kabel. Wil o.a. de regen sensor, bochtverlichting, car jack, needle sweep etc. activeren.
En waneer ik m'n OEM xenon set compleet heb verzameld inleren. Ik hoop dat de kabel z'n werk doet. :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
GTI emblemen voor op de voor zijschermen, het rode knalt er dan lekker uit op de witte zijkant.

Schermafbeelding-2016-12-29-om-14.22.19-600x377.png


Oh ja, en een Chinese imitatie VCDS-kabel. Wil o.a. de regen sensor, bochtverlichting, car jack, needle sweep etc. activeren.
En waneer ik m'n OEM xenon set compleet heb verzameld inleren. Ik hoop dat de kabel z'n werk doet. :mrgreen:
Kan je laten weten hoe de kabel is bevallen na gebruik?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik heb versie 17.1.3 besteld, ik laat het je weten @bartjuu, duurt alleen nog ongeveer 2 weken voor die binnen is. Ben ondertussen opzoek naar een Macbook 12 om het vcds programma op te installeren. Ik houd je op de hoogte!

Welke mods heb je kunnen doen @Steefje ?
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Ik heb versie 17.1.3 besteld, ik laat het je weten @bartjuu, duurt alleen nog ongeveer 2 weken voor die binnen is. Ben ondertussen opzoek naar een Macbook 12 om het vcds programma op te installeren. Ik houd je op de hoogte!

Welke mods heb je kunnen doen @Steefje ?
Zover ik weet kan die alles. Heb xenon aangezet, ruitenwisser achter niet automatisch laten gaan. Verder nog niet echt wat gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!