Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Vanwege vele problemen met leeg lopende banden (teveel getrokken) maar een nieuwe set velgen gekocht.
Rotiform Las-R 18 in en rondom 8.5J. Achter ook maar gekozen voor een 8.5J. Ik heb er nu 9.5J op zitten maar wil toch smaller want wil nu minder getrokken bandjes eronder.

LAS_R_19x10_BLK_A2_1000.png
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Hey rik heel gaaf gedaan. ik ben ook van plan om dit te doen.. werkt op deze teller ook je navigatie? je radio informatie? en heeft dit dashboard ook extra funkties? mvg

Franklien,

Bij mijn RCD330 met CarPlay deed hij geen radio informatie. Met de standaard RCD stuurt hij wel radio informatie door naar de teller. En kan ik met de hendels de zenderkeuze veranderen.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Na enige omzwervingen via China en andere nlse webwinkel toch maar led knipperlichten voor de voorkant (psy24w) via xenonlamp.nl besteld. Hopelijk werken deze wel. Zouden 50w weerstanden moeten hebben, dus ben heel benieuwd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ze laten net helaas weten dat ze even niet leverbaar zijn. Ondanks dat ze op voorraad staan op de website. Spijtig en onduidelijk hoe lang t gaat duren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
What a bummer :(. Ook deze leds lijken helaas niet te werken bij mij. Misschien is een auto met xenon koplampen gewoon heel gevoelig of iets. Maar na 3 pogingen ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Zeker jammer want de lichtopbrengst leek echt wel heel mooi.
Had ook nog een setje led remlichten uit china, maar die werken helaas ook niet zonder storingsindicator.
Dus voor de liefhebber met een minder kritische auto heb ik nog in de aanbieding een setje remlichten p21w en een set voor knippers psy24w :mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
What a bummer :(. Ook deze leds lijken helaas niet te werken bij mij. Misschien is een auto met xenon koplampen gewoon heel gevoelig of iets. Maar na 3 pogingen ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Had ook nog een setje led remlichten uit china, maar die werken helaas ook niet zonder storingsindicator.
Dus voor de liefhebber met een minder kritische auto heb ik nog in de aanbieding een setje remlichten p21w en een set voor knippers psy24w :mrgreen:
Apart, ik heb ook led's uit China (via Aliexpress) en die werken zonder storingsmelding.
Ik heb witte achteruit rij licht, witte dagrijverlichting, witte kentekenverlichting. En heb nog witte led's voor bochtenverlichting en mistlicht achter.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ja het is vooral wel jammer. De led knippers zien er echt wel heel goed uit. Ik heb dus ook led knippers van alieexpres aan de achterkant. Die werken perfect. De rest lijkt heel moeilijk met t canbus samen te gaan. Maar tips en links zijn welkom hoor :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ja uiteraard de canbus versies geprobeerd. Van xenonlamp de 50w canbus besteld inderdaad. Ik denk gewoon dat mijn auto wat kritisch is ofzo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!