wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

In mijn vakantie heb ik eindelijk de magneten mogen monteren op de achterbumper!

1660550362576.png

1660550352714.png

Nu blijkt dus dat je hiermee niet door de APK komt (Duh!), niet bij stil gestaan. Volgende maand verloopt mijn APK dus moet snel iets verzinnen, haha!

Suggesties zijn welkom
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
In mijn vakantie heb ik eindelijk de magneten mogen monteren op de achterbumper!

1660550362576.png

1660550352714.png

Nu blijkt dus dat je hiermee niet door de APK komt (Duh!), niet bij stil gestaan. Volgende maand verloopt mijn APK dus moet snel iets verzinnen, haha!

Suggesties zijn welkom
Als de plaat vast zit zit deze vast..
Geloof niet dat er ergens in de regelgeving staat dat deze geschroefd moet zitten.

Anders even dubbelzijdig plakband, of klitteband
 
Heb het overwogen om de hele lucht inlaat van racingline te monteren. Maar dan neemt hij de lucht in de motor ruimte (zoals bij de Up dacht ik)
En bij de polo aw komt de lucht standaard van buiten de motor ruimte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Nou, de auto is weer terug in mijn handen. Ze hebben ‘m meerdere keren mee genomen de weg op. Conclusie: kleine afwijking, maar is het niet waard om hem nog een keer uit te laten lijnen. €104.- lichter maar ergens wel fijn om te weten dat het niets groots is. Als het probleem zich blijft voordoen ga ik verder kijken.. voor nu, lekker rijden!
Na meerdere mensen in mijn auto te laten rijden die verstand hebben van auto's, blijkbaar meer dan de merk dealer, ben ik er denk ik achter wat het zou kunnen zijn. Vermoedelijk moet de computer van de elektronische stuurbekrachtiging gekalibreerd worden. Bij sommige auto's (niet zo zeer VAG) komt het voor dat het stuur ook na uitlijnen nog steeds scheef staat. Als de computer van de stuurbekrachtiging dan word gekalibreerd, moet de klacht verholpen zijn.
De auto rijd wel gewoon recht en het stuur trekt niet, het stuur staat alleen constant iets uit het midden. Als je vanuit stilstand het stuur ietsjes draait naar de andere kant en je laat het stuur los, keert het stuur terug naar het ''rechte'' punt, dus in deze iets uit het midden, naar links. Vatten jullie hem nog?
Iemand enig idee waar ik het stuurhuis / elektronische stuurbekrachtiging kan laten kalibreren?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
Ik vat hem Big Grin ik persoonlijk zal daar ook echt gek van worden.
Heb dit nog niet meegemaakt, maarja de techniek veranderd o_O
Weet je zeker dat het stuur niet eens een keer los is geweest en met een tandje verkeerd is gemonteerd?
i.i.g. veel succes ermee en hopelijk goed opgelost.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!