wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet vandaag, maar onlangs. Kwam niet door de APK vanwege teveel roest achterste remschijven. Moesten dus worden vervangen. Km stand 73000.
Denk kwestie van veel stilstaan onder de bomen. Verder rem ik zeer spaarzaam. Kreeg elders de tip om af en toe even een klein stukje te rijden met aangetrokken handrem om roestvorming te voorkomen
Toch niet heel spaarzaam dus, weinig remmen
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Rosinfield en Pigeon
vandaag is men dealer switch (demo kit) voor men Helix toegekomen.
gaan we es moeten inpluggen, dan kunnen we snel switchen tussen standaard en volledige Helix.
heb de Helix nu al redelijk lang zitten dus ondertussen vergeten hoe triestig het standaard was.
 

Bijlagen

  • tempImagezsZ15s.png
    tempImagezsZ15s.png
    7.2 MB · Weergaven: 18
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Nou, de auto is weer terug in mijn handen. Ze hebben ‘m meerdere keren mee genomen de weg op. Conclusie: kleine afwijking, maar is het niet waard om hem nog een keer uit te laten lijnen. €104.- lichter maar ergens wel fijn om te weten dat het niets groots is. Als het probleem zich blijft voordoen ga ik verder kijken.. voor nu, lekker rijden!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
vandaag heb ik eens de test gedaan met de demo switch voor de Helix sub amai.. wat een verschil.
zo direct kunnen wissel tussen standaard en het Helix Systeem doet je direct de Helix sub meer waarderen dan ooit..
ik was al vergeten hoe het vroeger standaard klonk en eigenlijk was dat maar best ook.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Net even de recirculatieklepmotor, onthou deze voor een potje galgje, eruit gehaald om bij de dealer een nieuwe te bestellen ivm meerdere types en nummers.

De klacht was bij het uitzetten bleef hij tikken omdat hij zijn 0 positie kwijt is.

2 schroefjes, 2 klipjes en 1 stekker verder en hij is eruit. Morgen even langs de dealer.

20220807_213856.jpg

Voor misschien iemand in de toekomst die het nummer wil weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roon en iichel
boutje gebroken filterbehuizing.. plus barstjes.

weet er iemand het onderdeel nummer van het bovenste deel van mijn luchtfilter behuizing? of is dit één paket?
zit een barstje in bij de boutjes, recht en links onder op foto. eventueel prijs?
en welk boutje (onderdeel nummer) moet ik hebben waar de filterbehuizing in het midden mee vast zit op de motor?
vind niet direct op autodog en zo.
 

Bijlagen

  • tempImageMJvhQI.png
    tempImageMJvhQI.png
    12.2 MB · Weergaven: 9
  • tempImageDEjSsU.png
    tempImageDEjSsU.png
    11.3 MB · Weergaven: 9
  • tempImageIOClkb.png
    tempImageIOClkb.png
    11.7 MB · Weergaven: 9
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Net even de recirculatieklepmotor, onthou deze voor een potje galgje, eruit gehaald om bij de dealer een nieuwe te bestellen ivm meerdere types en nummers.

De klacht was bij het uitzetten bleef hij tikken omdat hij zijn 0 positie kwijt is.

2 schroefjes, 2 klipjes en 1 stekker verder en hij is eruit. Morgen even langs de dealer.

20220807_213856.jpg

Voor misschien iemand in de toekomst die het nummer wil weten.


Mooi, bedankt, bij mij is dit onderdeel waarschijnlijk ook overleden. Kon je er makkelijk bij ?
 
Laatst bewerkt:
boutje gebroken filterbehuizing.. plus barstjes.

weet er iemand het onderdeel nummer van het bovenste deel van mijn luchtfilter behuizing? of is dit één paket?
zit een barstje in bij de boutjes, recht en links onder op foto. eventueel prijs?
en welk boutje (onderdeel nummer) moet ik hebben waar de filterbehuizing in het midden mee vast zit op de motor?
vind niet direct op autodog en zo.
Hé Marc, het valt me op dat je op meerdere threads dezelfde posts plaatst, net als deze. Dit creëert verwarring omdat mensen op beide berichten gaan reageren, gelieve het bij 1 bericht te laten, maakt het voor de moderators ook wat makkelijker ;)
 
Ziet er heel goed uit! Heeft dit geen impact op de carrosserie met name de achterbak, neem aan dat er nu een flinke druk/spanning staat op de kofferklep en het slot.
Ik denk dat je in elk voordeel een nadeel kan zien dan.

Ik zelf denk het niet en ik zou me er geen zorgen om maken.

De veren zullen heus niet uit elkaar spatten met de kracht van een raket in de kofferbak klep of in de carosserie, met de daarbij horende kraters!

Soms zit er teveel in de kofferbak en moet je hem ook dicht douwen en geeft hij tegen, omdat hij te vol is.

Je hebt wen leuke feature voor bij de supermarkt, niet alleen de Q8 kan het maar jij ook als je je kratjes inlaad
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!