wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dat kan, maar het is een snelweg rit. Als je straks in de (binnenstad) wat vlotter gaat rijden, omdat dat toch makkelijker gaat, kan het zomaar zijn dat die juist minder zuinig rijdt.
Dat is zeker zo, maar ik vond het gewoon gaaf dat hij zo zuinig rijd. Alles wat ik wil in een auto. En zelfs binnendoor is hij zuinig
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Zeker, zeer content. Alleen na 3 keer uitlijnen rijd hij nog steeds niet helemaal hoe ik wil. Hij gaat op 4 augustus naar de dealer om te kijken wat precies het probleem is.. ben benieuwd.
Laat me raden, hij trekt naar rechts, maar met 2 handen niet? Mijn vrouw wordt gek van mij, volgens mijn gevoel trekt hij naar rechts, maar volgens 3 andere mensen niet. ben ook 3x naar de banden boer geweest, na 3x uitlijnen en de banden van voor naar achter te hebben gewisseld is het minder, maar volgens mijzelf is het er nog steeds, maar andere chauffeurs merken er niks van, is mijn stukje autisme denk ik haha
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Laat me raden, hij trekt naar rechts, maar met 2 handen niet? Mijn vrouw wordt gek van mij, volgens mijn gevoel trekt hij naar rechts, maar volgens 3 andere mensen niet. ben ook 3x naar de banden boer geweest, na 3x uitlijnen en de banden van voor naar achter te hebben gewisseld is het minder, maar volgens mijzelf is het er nog steeds, maar andere chauffeurs merken er niks van, is mijn stukje autisme denk ik haha
herken dit, het moet perfect zijn he :cool: ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Laat me raden, hij trekt naar rechts, maar met 2 handen niet? Mijn vrouw wordt gek van mij, volgens mijn gevoel trekt hij naar rechts, maar volgens 3 andere mensen niet. ben ook 3x naar de banden boer geweest, na 3x uitlijnen en de banden van voor naar achter te hebben gewisseld is het minder, maar volgens mijzelf is het er nog steeds, maar andere chauffeurs merken er niks van, is mijn stukje autisme denk ik haha
Nouja, dan ben ik een platinum autist, maar mijn stuur staat echt naar links, en als je het stuur recht zet met 2 handen tijdens het rijden, vliegt hij echt naar rechts de berm of de vangrail in. Oh ja, als er iemand naast me zit wordt het zelfs erger. Bloed irritant, ik hoop dat VW er iets aan kan doen...
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Vriend van mij liet een grote beurt uitvoeren bij zijn Golf Plus. Foutmeldingen werden niet uitgelezen. Bougiekabels waren duidelijk beschadigd maar werd met geen woord over gerept. Binnenkant van 1 kabel zat helemaal aan de bougie zelf vast. Daar hebben ze dus helemaal niet naar gekeken.
Bougiekabels zijn vervangen. Gaskleppenhuis (dacht ik, ben het briefje kwijt) is schoongemaakt samen met iets van de turbo. (ben vergeten welk deel) Inmiddels alweer wat kilometers gelopen (o.a. op en neer naar Maastricht) en geen lampjes, foutmeldingen of wat voor narigheid dan ook. Loopt weer als een zonnetje. I.p.v. naar de dealer luisteren met zijn vervangingstip á € 900,- is hij nu slechts € 100,- + een setje bougiekabels kwijt.

Aan de Polo niets gedaan. Buurvrouw heeft hem gewassen want hij was echt niet meer om aan te zien. Wat deed ik? Ik was druk bezig met mijn longen uit mijn lijf te hoesten en andere ongemakken. :coldsweat::dizzy:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Bougiekabels zijn vervangen. Gaskleppenhuis (dacht ik, ben het briefje kwijt) is schoongemaakt samen met iets van de turbo. (ben vergeten welk deel) Inmiddels alweer wat kilometers gelopen (o.a. op en neer naar Maastricht) en geen lampjes, foutmeldingen of wat voor narigheid dan ook. Loopt weer als een zonnetje. I.p.v. naar de dealer luisteren met zijn vervangingstip á € 900,- is hij nu slechts € 100,- + een setje bougiekabels kwijt.

Aan de Polo niets gedaan. Buurvrouw heeft hem gewassen want hij was echt niet meer om aan te zien. Wat deed ik? Ik was druk bezig met mijn longen uit mijn lijf te hoesten en andere ongemakken. :coldsweat::dizzy:
Zo'n buurvrouw wil ik ook!;)Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 16V 140pk 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N en Marc Vuylsteke
Nouja, dan ben ik een platinum autist, maar mijn stuur staat echt naar links, en als je het stuur recht zet met 2 handen tijdens het rijden, vliegt hij echt naar rechts de berm of de vangrail in. Oh ja, als er iemand naast me zit wordt het zelfs erger. Bloed irritant, ik hoop dat VW er iets aan kan doen...
Dan is het puur uitlijnen denk ik. Heb je hem ook naar een”echte uitlijner gebracht?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Dan is het puur uitlijnen denk ik. Heb je hem ook naar een”echte uitlijner gebracht?
Ik dacht dat ik hem naar een ''echte uitlijner'' had gebracht. Mijn pa is ook bij dit bedrijf geweest en had geen problemen. Daarom dus ook op zijn advies hier heen gegaan. Achteraf natuurlijk nooit heen moeten gaan, maar dat weet je nooit van te voren... Dus 4 augustus naar de VAG, hopen dat zij er iets aan kunnen doen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Vandaag heb ik de gasveren gekocht van @Roon gemonteerd! Ben er echt super blij mee. De kofferbak gaat wel wat zwaar dicht, maar dat went.
Hierbij een video:
Ziet er heel goed uit! Heeft dit geen impact op de carrosserie met name de achterbak, neem aan dat er nu een flinke druk/spanning staat op de kofferklep en het slot.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Niet vandaag, maar onlangs. Kwam niet door de APK vanwege teveel roest achterste remschijven. Moesten dus worden vervangen. Km stand 73000.
Denk kwestie van veel stilstaan onder de bomen. Verder rem ik zeer spaarzaam. Kreeg elders de tip om af en toe even een klein stukje te rijden met aangetrokken handrem om roestvorming te voorkomen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!