wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik denk dat je in elk voordeel een nadeel kan zien dan.

Ik zelf denk het niet en ik zou me er geen zorgen om maken.

De veren zullen heus niet uit elkaar spatten met de kracht van een raket in de kofferbak klep of in de carosserie, met de daarbij horende kraters!

Soms zit er teveel in de kofferbak en moet je hem ook dicht douwen en geeft hij tegen, omdat hij te vol is.

Je hebt wen leuke feature voor bij de supermarkt, niet alleen de Q8 kan het maar jij ook als je je kratjes inlaad
Dat is zeker zo! Hierbij de video van het dichtdrukken. Let wel op je pols als je hem met 1 hand dicht drukt, gegarandeerd pijn..

 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11 en Cruz
Wilde een betere vloermat voor de bestuurderskant scoren op de sloop maar wat ik vond was nóg slechter dan die ik nu heb.
Mocht wel een tankdop (met een heel rubberen draadje, je weet wel, waarmee de tankdop aan de wagen blijft zitten) meenemen, gratis.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en HoMi
Zo vandaag de recirculatieklep erin gezet, hoop gevloek en getier, een rug die aanvoelt alsof me schoonmoeder erop is gaan zitten en 2 papagaaiklauwen. Moeilijkste was de tandwielen uitlijnen op elkaar, zodat 1 klep dicht gaat en de andere open.

Dit was de beste foto die ik kon maken, zegt wel genoeg over de beschikbare ruimte!

20220809_102640.jpg
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: H11 en Ruud9N
Wilde een betere vloermat voor de bestuurderskant scoren op de sloop maar wat ik vond was nóg slechter dan die ik nu heb.
Mocht wel een tankdop (met een heel rubberen draadje, je weet wel, waarmee de tankdop aan de wagen blijft zitten) meenemen, gratis.
Ik heb vorige maand (verjaardag) een nieuw bestuurderskant vloermatje van winparts gekregen (15 euro). Deze is gelijk aan mijn andere 3 matten (volkswagen). Misschien een aanrader ook voor jou.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!