wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Afgelopen zaterdag een Helix sub opgehaald bij onze mede forumgenoot @peter1985 .
Nu wachten op mijn radio pinnen en de dongle die ik kan lenen van Chris ( Ex forum lid ).

Dan kan het inbouwen beginnen :) Enigszins wel een beetje balen dat ik mijn reservewiel moet opofferen. Maar is voor een goed doel :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Afgelopen zaterdag een Helix sub opgehaald bij onze mede forumgenoot @peter1985 .
Nu wachten op mijn radio pinnen en de dongle die ik kan lenen van Chris ( Ex forum lid ).

Dan kan het inbouwen beginnen :) Enigszins wel een beetje balen dat ik mijn reservewiel moet opofferen. Maar is voor een goed doel :)
kan je met een langere kunststof reservewiel bevestiging je wiel niet behouden? ja toch?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Nee, ik had de auto gewassen op een rustig moment. Bij drukke momenten ga ik de auto ook niet zo uitgebreid wassen. Zelf zou ik het ook niet prettig vinden als ik even mijn auto wil wassen en de wasboxen zijn een lange tijd bezet door dezelfde personen. Er zijn in totaal 6 wasboxen en tijdens mijn bezoek zijn er maar 3 à 4 auto's geweest om te wassen.
Ja ik probeer dit ook altijd zo in te plannen. Maar voel mij soms altijd bezwaard als auto's op mij wachten :) Wij hebben helaas maar 3 wasboxen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Afgelopen zaterdag een Helix sub opgehaald bij onze mede forumgenoot @peter1985 .
Nu wachten op mijn radio pinnen en de dongle die ik kan lenen van Chris ( Ex forum lid ).

Dan kan het inbouwen beginnen :) Enigszins wel een beetje balen dat ik mijn reservewiel moet opofferen. Maar is voor een goed doel :)

Aaah, dus jij bent de gelukkige! Veel plezier ermee! :) (al had ik er geen bezwaar tegen gehad als ik degene was die het reservewiel kon opofferen... ;))
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Nee dan wordt het te hoog
heb er toch al zien passeren op YouTube waar het gaat, sommige met de rubberen voetjes er af van de sub en sommige nog met de rubberen voetjes er nog aan. scheelt ook van wagen tot wagen van wv.. en wel met de laadvloer op de bovenste stand en smal reservewiel..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Zojuist de Helix Demo Switch besteld.
is gemakkelijk om vlug te schakelen tussen standaard en de Helix. en zelf direct het verschil te ervaren.8FD96B92-B8EA-40A3-B4DA-F78082CC6791_4_5005_c.jpegAC643441-02FE-43A0-84A5-19335D8CDBEE.jpeg
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Gisteren 2 nieuwe voorbanden en een nieuw wielnaaflager rechtsachter. De band rechtsvoor zat ineens een deuk in waardoor het stuur enorm ging trillen tijdens het rijden.

Was weer een duur dagje maar nu rijdt hij tenminste weer lekker.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Polo9n3Hendrik
Ja, super vet maar niet zeggen dat het door het forum komt :mrgreen:
Haha, was het al wat langer van plan had vorig jaar al de eerste stappen gezet met een Rline diff en bbs velgen van mijn oude Seat ibiza. Kon er nu voor een redelijke prijs aan komen velgen zijn nog een twijfel wil 3SDM 0.5 maar zijn 8.5 J breed dus geen idee of het gaat passe.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 MPI 80pk 
Haha, was het al wat langer van plan had vorig jaar al de eerste stappen gezet met een Rline diff en bbs velgen van mijn oude Seat ibiza. Kon er nu voor een redelijke prijs aan komen velgen zijn nog een twijfel wil 3SDM 0.5 maar zijn 8.5 J breed dus geen idee of het gaat passe.

Ik heb ook geen idee of dat past maar andere waarschijnlijk wel. Ben wel benieuwd hoe de nieuwe mods staan op je Polo !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!