wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe all-weather banden laten monteren. Michelin Crossclimate 2.
Nu rustig op zoek naar een paar mooie velgen en als deze banden af zijn, aparte zomer en winterbanden regelen.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Polo9n3Hendrik
Net weer naar de garage geweest omdat ik merkte dat de auto steeds meer begon te zoeken naar een juiste wegligging. Ik moest ook steeds corrigeren. De auto rijd nu recht, en dat zoeken is opgelost. Alleen staat het stuur scheef naar rechts. Hoe dan..
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Waarschijnlijk het stuur niet recht gezet met uitlijnen, of deze is vergaan tijdens het uitlijnen
Vanmiddag weer geweest. Zelfs een test rit gemaakt met de monteur. Ook mocht ik er bij blijven staan. Ze hebben gezegd dat het waarschijnlijk aan het gewicht ligt. Hoe zwaarder de persoon hoe meer het stuur scheef staat of trekt(?!) Onzin lijkt me. Ze hebben zelfs een mannetje uit de werkplaats met mijn postuur er in gezet tijdens het uitlijnen. Ze zeiden dat het bij kleine(re) auto’s vaak voorkomt dat ze gewichten in de auto moeten leggen om de auto correct te kunnen uitlijnen.
Ik dacht yes, eindelijk is het probleem verholpen.
Verre van zelfs, het stuur staat nu, jawel, naar links.
Ze wilden de auto niet nog een keer uitlijnen en gaven mij een grote mond. Nu een afspraak gemaakt bij VAG. Zij gaan de auto helemaal bekijken waar het nou mis gaat.
Wordt vervolgd..
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
Wat een raar verhaal van die gasten, dus als je op vakantie gaat en je auto is goed volgeladen dan staat je stuur weer naar rechts o_O
Ze zijn waarschijnlijk vergeten je stuur vast te zetten tijdens de uitlijning.
Of de 1e uitlijning is totaal verkeerd gegaan en daardoor is het echte midden verschoven.
Ik verwacht dat de dealer dit weer helemaal goed krijgt..... kost je helaas extra geld.
Succes!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: RomeoPapaMike
Wat een raar verhaal van die gasten, dus als je op vakantie gaat en je auto is goed volgeladen dan staat je stuur weer naar rechts o_O
Ze zijn waarschijnlijk vergeten je stuur vast te zetten tijdens de uitlijning.
Of de 1e uitlijning is totaal verkeerd gegaan en daardoor is het echte midden verschoven.
Ik verwacht dat de dealer dit weer helemaal goed krijgt..... kost je helaas extra geld.
Succes!
Kost mij helaas extra geld idd. Dat “extra gewicht” mannetje in de bestuurdersstoel zal zijn werk wel niet goed gedaan hebben en het stuur niet goed vastgehouden hebben. Rot bedrijf.
VAG neemt hem ‘s ochtends in en heeft tot 17:00 om proef te rijden en alles na te lopen. Voor mijn gemoedstoestand is dit beter. Had gelijk naar VAG moeten gaan.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Kost mij helaas extra geld idd. Dat “extra gewicht” mannetje in de bestuurdersstoel zal zijn werk wel niet goed gedaan hebben en het stuur niet goed vastgehouden hebben. Rot bedrijf.
VAG neemt hem ‘s ochtends in en heeft tot 17:00 om proef te rijden en alles na te lopen. Voor mijn gemoedstoestand is dit beter. Had gelijk naar VAG moeten gaan.
Ik betwijfel of je vrolijk word van de rekening die je morgen gaat krijgen.

Ik hoop dat er duidelijkheid komt.

Succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Beste leden,

Heeft iemand enig idee waarom de airco in mijn dashboard kastje niet koud genoeg is? In de auto redelijk koud, maar ook niet super koud. Komt dit door een zwakke airco pomp of moet de gas vernieuwd worden?

Bedankt alvast
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!