wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Benieuwd naar je Starlet. What happend met je Polo btw??
Gaat volgende week omlaag, komt een jappenpijp onder en heb de spoiler al liggen! Hok is roestvrij, beurtje gehad, ontsteking volledig, remmen, distributieriem, multieriemen, krukaspoelie en waterpomp vervangen.
851AEC41-CEFD-4F45-8AF4-A646CD7F4D37.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Vanochtend heb ik mijn Polo uit laten lijnen bij Profile Tyrecenter Abi in Veenendaal. Ook is het stekkerdoosje van mijn trekhaak weer goed gezet. Die was door een vervelende drempel omhoog geduwd (ik reed stapvoets, nog niet eens).

Abi biedt een hele goede service. Voor €85.- is mijn auto uitgelijnd. De auto is in zijn hele leven nog nooit uitgelijnd geweest voor mijn gevoel omdat het natuurlijk een lease auto was. Dus uitlijnen was hard nodig!
@Sal
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Mijn partner is ook geïnfecteerd met het Polo virus. Zo heeft hij afgelopen weekend een fraaie Polo 1.4 DSG gekocht uit 2010, 207000 op de teller en gaat nog steeds als een tierelier!

Hij kreeg daar gratis en voor niets een gehele mattenset bij. Mijn matten waren nog niet aan vervanging toe, en die van hem ook niet, maar toch mocht ik ze hebben. De matten zien er goed uit!

Natuurlijk zal ik ook even een foto van die Polo toevoegen :cool:
De velgen staan te koop! Bij het kopje banden/velgen of course. Ik dacht ik zeg het even voor de geïnteresseerden onder ons!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Na 3 weken (op de dag) gister EINDELIJK mijn polo weer terug.
Helaas tijdens het rijden, gelukkig in de bebouwde kom met veel drempels dus lekker rustig, is de hogedrukpomp na bijna 260K ermee gestopt.
Meteen parkeerplaats op gedraait, anwb app gebruikt en ja hoor... blok krijgt geen diesel. Brandstof pomp deed het nog wel dus werdt eigenlijk vastgesteld dat het de hogedrukpomp was. 2,5 uur wachten op de sleepwagen verder, kon ie uiteraard niet meegesleept worden achter de wagen want er stond al een polo op! :fearscream: Slechte dag voor Polos. De nieuwe frontlip zat er pas net op en de mudguard was ook te laag (Geen verlaging) dus andere polo eraf, die van mij erop, ander er achter.

Naast de hogedrukpomp was ook een injector kapot gegaan, en uiteraard moet bij het vervangen van de hogedrukpomp je distri-set ook vervangen worden...
Daarna nog een klem van een slangetje die kapot was, wat natuurlijk er voor zorgt dat de hele toevoerslang vervangen moet worden (Thx VW :tearsofjoy:) en levering van materiaal is zoals vele wel weten niet zoals bij Bol voor 23.59 besteld morgen in huis...

3 weken later EN JA HOOR! Ben over the moon dat ik weer in mn waggie mag rijden! Garage heeft echt top werk geleverd en de monteur die zelf ook in een Polo rijd was super. 5/5

Gelukkig heeft de glascoating goed zijn werk gedaan, en heeft de monteur na het horen van de coating de auto niet gewassen zodat ik het zelf kon doen en de coating niet beschadigde. 3 weken aan pollen, zand en vogelpoep en met een tuinslang met water alles eraf gespoelt. Wat een top spul.

Helemaal shinen en klaar voor meer meets!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!