wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon en SA_Polo.6r
De ‘Polo’ en ‘tsi’ letters op de achterklep eraf gehaald met flosdraad en stoommachine. Laatste restjes plaksel met stickerverwijderspul eraf gehaald. Kontje ziet er nu mooi strak uit.

Verder VW naafdopjes op de velgen geklikt en VW afdekdopjes op de wielbouten.

Ik wilde eigenlijk nog de auto wassen, maar ik vond het te heet daarvoor. Dus het werd bier drinken in de tuin.
 

Bijlagen

  • 3400D327-4451-4497-A042-4DCCF95C2CC3.jpeg
    3400D327-4451-4497-A042-4DCCF95C2CC3.jpeg
    613.1 KB · Weergaven: 28
  • 4C55ED69-7DE7-417F-99AC-1203FE93F823.jpeg
    4C55ED69-7DE7-417F-99AC-1203FE93F823.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
De ‘Polo’ en ‘tsi’ letters op de achterklep eraf gehaald met flosdraad en stoommachine. Laatste restjes plaksel met stickerverwijderspul eraf gehaald. Kontje ziet er nu mooi strak uit.

Verder VW naafdopjes op de velgen geklikt en VW afdekdopjes op de wielbouten.

Ik wilde eigenlijk nog de auto wassen, maar ik vond het te heet daarvoor. Dus het werd bier drinken in de tuin.
Ziet er strak uit man! :cool: ;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Steph
De ‘Polo’ en ‘tsi’ letters op de achterklep eraf gehaald met flosdraad en stoommachine. Laatste restjes plaksel met stickerverwijderspul eraf gehaald. Kontje ziet er nu mooi strak uit.

Verder VW naafdopjes op de velgen geklikt en VW afdekdopjes op de wielbouten.

Ik wilde eigenlijk nog de auto wassen, maar ik vond het te heet daarvoor. Dus het werd bier drinken in de tuin.
ziet er proper uit :cool: en idd te heet om te wassen, beter een frisse pint.
de mijne is ook al wat vuil, maar wassen zal voor een iets koelere dag zijn en in de schaduw.
 

Bijlagen

  • tempImageKqBd8r.png
    tempImageKqBd8r.png
    14.2 MB · Weergaven: 24
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Werken kun je nog je hele leven, je moet ook af en toe aan het plezier voor jezelf denken. ;)
Of je wil niet bij de harem van je dochter horen.
Haha jawel hoor, dat boeit me niet. ;)
Je hebt gelijk over dat werken alleen kon ik niet meer op tijd vrij krijgen. Volgend jaar maar ff weer kijken. (y)
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
toertje gereden na het boodschappen doen.
zie er nog redelijk proper uit na anderhalve maand niet gewassen te zijn (van ver) :cool:
 

Bijlagen

  • tempImageGzeRX5.png
    tempImageGzeRX5.png
    15.7 MB · Weergaven: 29
  • tempImageF8sa3c.png
    tempImageF8sa3c.png
    13.1 MB · Weergaven: 28
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Thomaskol
Hier net hetzelfde. Van op een afstandje lijkt het proper maar als je binnen de meter komt zie je sporen van de opgedroogde druppels van al die regen op woensdag terwijl je toch zou denken dat de regen het properder zou maken ipv vuiler
heb de mijne laatst bij het wassen goed behandeld met waterafstotend product, werkt wel goed, en hij staat ook alle dagen binnen. met dat ik in de week met de vrachtwagen de baan op ben. dat scheelt natuurlijk ook heel veel. :cool:
al hangen er aan de voorkant en spiegels wel al wat slachtoffers ondertussen Big Grin;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Thomaskol
Vandaag distributieriem vervangen hele kit van continental. Bij het starten kwam er witte rook vanuit waterpomp gedeelte en het stonk naar verbrand plastic of iets in die richting. Ontlucht met VCDS, water circuleert en rijdt nu als een zonnetje. de geur en rook ging vanzelf weg of het is oude koelvloeistof.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Paar dagen terug distributieriem vervangen, even weer onder de kap gekeken want ik rook een gekke verbrande geur. blijkt dat me riem half gesmolten is.
Geen idee hoe, geur is wel weg nu.

Blijkt dat het vet normaal is wat uit de spanrol komt van de VW dealer gehoord. Auto rijd prima ik ga morgen een nieuwe set erop zetten zonder waterpomp, want die draait gewoon.

Juiste spanning had riem wel, maar iemand toch een idee?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-06-14 at 12.53.27 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-06-14 at 12.53.27 PM.jpeg
    313.5 KB · Weergaven: 47
  • WhatsApp Image 2022-06-14 at 12.53.54 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-06-14 at 12.53.54 PM.jpeg
    211.1 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!