wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dit was indd ook mijn gedachte, rij momenteel ook met mijn originele koplampen rond. Maar dat was het antwoord helaas nog niet, mijn stadslichten doen het nogsteeds niet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Eerst genieten van het feit dat ik mijn lampen het weer doen, je bent pas echt dankbaar voor iets wanneer je het gemist hebt.

Daarna ga ik het nog een keer proberen, maar dan met een weerstandje tussen de kabel. Ik heb gemerkt dat het echt wel even duurt voordat de BCM de lampen definitief uitzet, dus mochten ze weer gaan knipperen, kap ik er direct mee en gaan de modules de prullenbak in. Maar de U Leds blijven sws

Wat ik heb geleerd van deze ervaring? Oh, dat ik moet investeren in een VCDS
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Ik wou een setje gasveren bestellen, originele voor de cup want die zijn iets korter ivm de spoiler en kon zo gauw geen goede vinden. Op internet lijkt alles 500mm maar dan druk ik m'n spoiler kapot. Zijn ze 136 euro bij de dealer?!?! Zijn ze gek ofzo wat zijn dat voor prijzen
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Ik wou een setje gasveren bestellen, originele voor de cup want die zijn iets korter ivm de spoiler en kon zo gauw geen goede vinden. Op internet lijkt alles 500mm maar dan druk ik m'n spoiler kapot. Zijn ze 136 euro bij de dealer?!?! Zijn ze gek ofzo wat zijn dat voor prijzen
Ik heb mijne via het originele nummer bij mijn oude werk besteld,die werken met hbase, deze waren perfect, merk was stabilus. Misschien kan je hier je zoekopdracht op aanpassen of bij een winkel die hbase gebruikt gaan vragen.
 
Ik wou een setje gasveren bestellen, originele voor de cup want die zijn iets korter ivm de spoiler en kon zo gauw geen goede vinden. Op internet lijkt alles 500mm maar dan druk ik m'n spoiler kapot. Zijn ze 136 euro bij de dealer?!?! Zijn ze gek ofzo wat zijn dat voor prijzen
Yup,
die onmogelijke maat toen ook voor de cup edition spoiler moeten aanschaffen.
Niet aftermarket te krijgen door de vreemde maat.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Sinds gisteren aan huis gekluisterd door erge hoofdpijn en hoge koorts. Toch wel mijn langverwachte AliExpress pakketje binnen gekregen met een VW sleutelhanger (heb er inmiddels 3), LED kenteken verlichting en bekerhouder onderzetters(?). Erg blij mee!
 

Bijlagen

  • 3312D07A-BAAF-455C-A59E-79DD7F38FDF5.jpeg
    3312D07A-BAAF-455C-A59E-79DD7F38FDF5.jpeg
    2.6 MB · Weergaven: 36
  • 13C06389-2BE9-42F1-8F4E-7FE6576B782D.jpeg
    13C06389-2BE9-42F1-8F4E-7FE6576B782D.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Sinds gisteren aan huis gekluisterd door erge hoofdpijn en hoge koorts. Toch wel mijn langverwachte AliExpress pakketje binnen gekregen met een VW sleutelhanger (heb er inmiddels 3), LED kenteken verlichting en bekerhouder onderzetters(?). Erg blij mee!
Ziet er goed uit. Moet ik ook maar eens doen eerdaags.
Beterschap gewenst.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
De polo een airco service beurt (laten) geven vandaag en komende week 4 nieuwe bandjes. Kunnen we (lees, de polo) er eerst weer tegenaan.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!