wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb vandaag de standaard Volkswagen speakers vervangen voor en achter met 4x JBL Club 6520.
Goedkope oplossing voor beter geluid. 1 set ongebruikte van schoonvader gekregen, had hij over en voor paar tientjes nieuwe van marktplaats


IMG-20210814-WA0047.jpgIMG_20210814_185055.jpg
Toevallig deze?
 

Bijlagen

  • AAB5B0ED-F8CA-4087-B417-95A7F35E5E66.png
    AAB5B0ED-F8CA-4087-B417-95A7F35E5E66.png
    76 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Toevallig deze?
Moet je dan nog wel bijbehorende ringen bij kopen
Kwestie van omwisselen en werkt gewoon?
Heb ook 6R GTI stuur en zat aan 6C GTI stuur te denken
Nee, deze knopjes zijn vervangen voor andere die wel allemaal werken op de 6r. Eerst zat links de cruise control maar die heb ik gewoon aan de hendel links. Moet wel helemaal omgebouwd worden maar ziet er heel gaaf uit!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Moet je dan nog wel bijbehorende ringen bij kopen

Nee, deze knopjes zijn vervangen voor andere die wel allemaal werken op de 6r. Eerst zat links de cruise control maar die heb ik gewoon aan de hendel links. Moet wel helemaal omgebouwd worden maar ziet er heel gaaf uit!
Hoe kom ik aan die ringen dan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Scheelt het veel in kwaliteit van geluid met origineel VW? En wat was jouw reden om de voorspeakers te vervangen?
M'n schoonvader had een set die hij niet gebruikte en gaf het aan mij, dus dan inbouwen :) toen dacht ik, laat ik achter ook maar vervangen, zo'n zelfde set goedkoop nieuw via marktplaats gekocht.

Maar scheelt zeker. Had voor nieuw en achter oud, toen via instellingen van radio geluid op alleen voor en erna alleen achter, dan hoor je groot verschil.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
M'n schoonvader had een set die hij niet gebruikte en gaf het aan mij, dus dan inbouwen :) toen dacht ik, laat ik achter ook maar vervangen, zo'n zelfde set goedkoop nieuw via marktplaats gekocht.

Maar scheelt zeker. Had voor nieuw en achter oud, toen via instellingen van radio geluid op alleen voor en erna alleen achter, dan hoor je groot verschil.
Ah oke! Die club6520, zijn die dan voor de voorzijde of achterzijde?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!