wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Noem mij een aso, maar ik heb ook heel vaak dat iedereen links remt, ik gewoon netjes na het inhalen naar rechts ga en m gewoon van het gas af (uitrollen dus) langs meerdere remmende auto's heen kan zetten. Iedereen zet helemaal de linkerbaan vast, terwijl er minimaal vier auto's gewoon netjes op de rechterbaan kunnen rijden.
Daarnaast zit iedereen links bijna allemaal op anderhalve centimeter van elkaars bumper wat het remeffect alleen maar erger maakt en ook niet bepaald veilig is.
aso!! zou ik nooit doen!!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17
Paar kleine dingen gedaan zoals de kentekenplaathouder vervangen voor een zonder rand, blauwe aluminium ventieldoppen en interieur RGB led verlichting voor bij de voeten :)

Ik weet nog een goed adresje voor een Mypolo kentekenplaathouder................... >>>>>> @Johan
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Krukas
deze vandaag nog even aan mijn lijstje toegevoegd, en vlug uitgevoerd. ;)

Interieur verlichting dimbaar (Fade-in Fade-out activering)
Aanpassen helling assistent (tijdsduur, gevoeligheid en hellingsgraad)
Remote Control With Engine On (activering lock car with engine on)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!