wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ja ik heb gemeten. Gaf geen spanning, daarom had ik het remlicht er uit gehaald en direct op 12v gezet en toen deed die het wel.
Vind het raar dat de computer van de auto weet dat die het niet doet.
Ik denk zelf dat er een draadje ofzo kapot is voor de computer nog.
Doorvoer rubber heb ik gekeken en beetje gevriemeld aan de draden terwijl iemand op de rem zat.
Ook geen resultaat.
Je kan in je kofferbak, links achter de bekleding een paar stekker verbindingen vinden, daar zou je kunnen meten en zo verder naar voren toewerken, volgens mij komt die kabelboom achter je motorkap hendel onder je dashboard uit.
 
Koplampen vandaag weer eens uit elkaar gehaald. Slimme ik had de weerstanden voor de LED knipperlichten ín de behuizing bevestigd (en laat deze nu net vaker stuk gaan...). Daarnaast wilde ik ook wat meer dimlicht dus heb ik besloten om een extra setje projectoren naar de bestaande projectoren te plaatsen om zo meer licht zonder strooilicht op straat te krijgen, zoals de nieuwere Golfjes enzo :)

Meteen die duikbrillook ook even verwijderen door alles zwart te spuiten en de GTI look te geven :cool:

IMG_1900.JPG
 
zo paar weken verder... even wat ziek geweest maar ook niet compleet stil gezeten.

Na de distributie ketting paniek weer alles netjes lopend en volledig vergoed door de garage (top dus)
ook weer nodige dingen veranderd / besteld / todo list

Ik was 2 uitlaten van plan, dat blijft origineel en heb dus een rieger diff binnen liggen nu met vinnen om te monteren.
Ophanging was gisteren eigenlijk de bedoeling maar bij aankomst bij de garage hadden ze verkeerde set ontvangen van leverancier :( dat wordt dus opnieuw inplannen.
Ook inmiddels smoke achterlichten overgenomen van iemand met dynamische verlichting.

nog wel steeds opzoek naar originele complete voorbumper R Line en sideskirts van R line.. als dat erop zit is tijd voor nieuwe kleur.

en de velgen zoektocht gaat verder... wil eigenlijk niet groter als 17 inch maar 18 inch geeft zoveel mooie modellen meer als mogelijkheid :(
 
Vw  Polo 6R GTi DSG  1.4 gti 
  • Leuk
Waarderingen: Rraa g en Garrut98
Ik snap het wel,
Tegenwoordig is links rijden weer helemaal in.
Ik blijf er altijd een tijdje achterhangen.. op één gegeven moment even met je lichten knipperen, daarna zwaar geïrriteerd… gewoon rechts er voorbij
Noem mij een aso, maar ik heb ook heel vaak dat iedereen links remt, ik gewoon netjes na het inhalen naar rechts ga en m gewoon van het gas af (uitrollen dus) langs meerdere remmende auto's heen kan zetten. Iedereen zet helemaal de linkerbaan vast, terwijl er minimaal vier auto's gewoon netjes op de rechterbaan kunnen rijden.
Daarnaast zit iedereen links bijna allemaal op anderhalve centimeter van elkaars bumper wat het remeffect alleen maar erger maakt en ook niet bepaald veilig is.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Noem mij een aso, maar ik heb ook heel vaak dat iedereen links remt, ik gewoon netjes na het inhalen naar rechts ga en m gewoon van het gas af (uitrollen dus) langs meerdere remmende auto's heen kan zetten. Iedereen zet helemaal de linkerbaan vast, terwijl er minimaal vier auto's gewoon netjes op de rechterbaan kunnen rijden.
Daarnaast zit iedereen links bijna allemaal op anderhalve centimeter van elkaars bumper wat het remeffect alleen maar erger maakt en ook niet bepaald veilig is.
Precies dit dus. En ik ga ook echt niet 3 banen opschuiven om 2 auto's in te halen als rechterbaan (waar ik op dat moment al rijd) de komende 4km nog leeg is. Dan maar rustig rechts voorbij rijden.
Zolang het snelheidsverschil niet te groot is, vind ik dat het prima kan. Met 110 iemand rechts voorbij rijden als diegene 100 rijd kan wel, maar datzelfde met 130 doen wordt dan weer asociaal.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Rechts inhalen of voorbij rollen is altijd een slecht idee. Mensen moeten gewoon terug naar rechts als ze ingehaald hebben. En vrachtwagens zouden sowieso een inhaal verbod moeten krijgen, want elkaar met 2km/h verschil inhalen veroorzaakt meestal juist die rij autos op de linkerbaan.
Mensen moeten zoveel... maar doen helaas te weinig. Knipperlicht gebruiken b.v., laten zien wat je doet. Nee dat is tegenwoordig veel te veel moeite. Steeds die hele hendel naar boven of beneden duwen. Kost veel te veel energie denk ik. En IK zie niet daar daarop gehandhaafd wordt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!