wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zitten knoeien met mn dab+ ... ontvang (nog) niet alle kanalen, wel overspoeld met duitse kanalen.. verder geprobeerd gps update, en duitsekaart erop te zetten. Helaas, niet gelukt ga wel andere keer verder haha genoeg frustratie voor vandaag
je kan bij DAB+ toch per regio en type band waar de zenders uitgezonden worden toch apart opvragen?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
1e Inspectiebeurt, remvloeistof vervangen. Kaartupdate nu past wel alles op de 16gb kaart. Ze hebben ook software update van het MIb2 systeem.
Kosten totaal €245.

Kwam ik thuis kreeg ik geen beeld van mijn achteruit camera..

Overige codering werken wel. Gebeld ze bellen mij morgen terug. Waarschijnlijk hebben ze de codering van de camera overschreven tijdens het updaten van het MIB2 systeem.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
vandaag de kofferbak Delay geactiveerd..
handige functie voor mensen die na het sluiten van de wagen nog even de kofferbak zelf openen en per ongeluk hun sleutel er laten in liggen (ben zelf wel dit type niet ;) ), zo kan nog enige tijd na het terug dichtklappen hem terug openen voor hij effectief volledig op slot gaat..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
1e Inspectiebeurt, remvloeistof vervangen. Kaartupdate nu past wel alles op de 16gb kaart. Ze hebben ook software update van het MIb2 systeem.
Kosten totaal €245.

Kwam ik thuis kreeg ik geen beeld van mijn achteruit camera..

Overige codering werken wel. Gebeld ze bellen mij morgen terug. Waarschijnlijk hebben ze de codering van de camera overschreven tijdens het updaten van het MIB2 systeem.
codering van de 5F naar fabrieksspec gezet waarschijnlijk, dus alle wijzigingen vd mib ongedaan gemaakt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
3de remlicht activering bij openen en sluiten ook geactiveerd, maar deze blijkt om één of andere redenen het niet te doen.
mss nog een extra instelling vergeten of zo..
 

Bijlagen

  • 44B875A0-3300-4165-8305-E58B61FE89B2.png
    44B875A0-3300-4165-8305-E58B61FE89B2.png
    47.2 KB · Weergaven: 12
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
codering van de 5F naar fabrieksspec gezet waarschijnlijk, dus alle wijzigingen vd mib ongedaan gemaakt
Nee niet alles, want needle sweep, 4x comfort knipperen, achterlichten altijd aan en piepje bij vergrendelen en ontgrendelen werken wel..Ook Voice command werkt nog. Alleen de achteruitrijcamera geeft geen beeld Maar begreep dat de dealer dit op kan lossen via ODIS..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Vandaag maar eens een ritje naar werk gedaan met de Polo in plaats van bedrijfsvervoer... Donderdag krijgie nieuwe sloffen, deze zijn aardig kaal en uitgedroogd. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
En ook niet is het kennelijk zo dat elke functie bij elk soortgelijke auto geactiveerd kan worden. Zo is het bv raar dat needle sweep bij de mijne (en naar ik heb vernomen ook bij anderen) wel staat aangevinkt, maar niet werkt
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
vandaag de kofferbak Delay geactiveerd..
handige functie voor mensen die na het sluiten van de wagen nog even de kofferbak zelf openen en per ongeluk hun sleutel er laten in liggen (ben zelf wel dit type niet ;) ), zo kan nog enige tijd na het terug dichtklappen hem terug openen voor hij effectief volledig op slot gaat..
Hoe heb je dit gedaan en weet je of dit ook voor een 6C in te stellen is? Lijkt me wel handig :)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Hoe heb je dit gedaan en weet je of dit ook voor een 6C in te stellen is? Lijkt me wel handig
Hoe heb je dit gedaan en weet je of dit ook voor een 6C in te stellen is? Lijkt me wel handig :)
ik heb de uitleg gevolgd voor de golf en Passat. denk wel dat dit een universeel gegeven is bij VW.
PB me ander even.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!