wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dat is veel te naief om zo te denken, in die 5000+ posts zal vast ooit wel iets geschreven zijn waar persoonlijke informatie bij zit, om ook nog eens zo arrogant te doen vind ik wel ongepast, al helemaal van een "mod" op het forum.
Veel plezier met je vakantie met je 3 kinderen en vrouw met verzamelwoede
Sorry maar ik denk dat mijn functie als mod en mijn posts 2 verschillende dingen zijn.
Dov heeft gelijk, al vind je niks over iemand zijn woonplaats een combinatie van een aantal foto's zal het uiteindelijk niet moeilijk zijn voor een kwaadwillige om je exacte huis te vinden. Kleine moeite.
Bij deze dan, pb me mijn adres en ik betaal een volle tank Shell V-Power
 
Bij deze dan, pb me mijn adres en ik betaal een volle tank Shell V-Power
Heerlijke discussies hier weer :mrgreen:Moet het een volle tank voor de Polo zijn? Heb nog wel een boot staan die gek is op V-Power. Gaat wel iets meer in. En zonder gekheid: Ik probeer er zelf wel mee op te passen wat ik post maar sommige dingen zijn onvermijdelijk en geven meer info weg dan je denkt. Voorbeeld: Je blurt keurig je kenteken, maar niet die van de buren. Een autodealer kan veel met zo'n kenteken, zo weet ik dat vroeger bij VW je via het kenteken adresgegevens had van iedere VW rijder die ooit bij een dealer in NL is geweest. Dat is een jaar of 3/4 gelden wel meer dichtgezet toen de AVG strenger werd.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke discussies hier weer :mrgreen:Moet het een volle tank voor de Polo zijn? Heb nog wel een boot staan die gek is op V-Power. Gaat wel iets meer in. En zonder gekheid: Ik probeer er zelf wel mee op te passen wat ik post maar sommige dingen zijn onvermijdelijk en geven meer info weg dan je denkt. Voorbeeld: Je blurt keurig je kenteken, maar niet die van de buren. Een autodealer kan veel met zo'n kenteken, zo weet ik dat vroeger bij VW je via het kenteken adresgegevens had van iedere VW rijder die ooit bij een dealer in NL is geweest. Dat is een jaar of 3/4 gelden wel meer dichtgezet toen de AVG strenger werd.
Daar heb je gelijk in, maar zoals je zegt, het is strenger geworden. Ook maak ik me helemaal geen illusies, maar ik wil altijd wel weten als mensen wat roepen of ze het kunnen waarmaken, heeft niks met arrogantie of grootheidswaanzin of hoe je het wil noemen te maken. Oh en ja, de tank benzine is voor een polo, van elke bouwjaar!
 
Daar heb je gelijk in, maar zoals je zegt, het is strenger geworden. Ook maak ik me helemaal geen illusies, maar ik wil altijd wel weten als mensen wat roepen of ze het kunnen waarmaken, heeft niks met arrogantie of grootheidswaanzin of hoe je het wil noemen te maken. Oh en ja, de tank benzine is voor een polo, van elke bouwjaar!
Je hebt PB ;)

Volle tank Shell V-Power voor de GTI (l)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
kleiner takje, minder gewicht. minder gewicht, beter wtpl score (voor de groene) beter imago vw.
en ga zo maar door.
daarom ook al jaren geen reserve wiel standaard en zo.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Je hebt PB ;)

Volle tank Shell V-Power voor de GTI (l)
Een man een man, een woord een woord. Ik ben onder de indruk. Enige wat ik niet leuk vind is dat ik een foto in me mailbox krijg met de noemer arroganteduif. Ik mag wel aannemen dat @dov zo discreet is om de gewonnen informatie van me ouderlijk huis privé te houden. Ja daar staat de Polo te rusten en nee ik woon daar niet Stick Out Tongue

Ik heb wel het advies van @dov aangenomen en de huisnummers weggehaald. Ben nooit oud genoeg om te leren. En over leren gesproken, @dov mag me in een pb best laten weten hoe hij het gedaan heeft, vind ik leuk!
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!