wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Donderdag 2 schokdempers laten vervangen. Waren beide lek, auto piepte en kraakte ook enorm bij drempels, en ik ben echt allergisch voor piepen en kraken in mijn auto. Auto stuurt een stuk scherper nu en veert veel beter door.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Waarmee behandel je voor of is goed wassen voldoende? Doe je de velgen er ook mee?
Goed wassen en afdrogen, daarna collinite erop, ff laten drogen, daarna met een doek de laag eraf vegen...ja ook de velgen, het is heel makkelijk aan en af te brengen, werkt zeer goed... ;)
 
Vw Polo 6R GTI 180PK Golf 7.5 GTI TCR 418PK 504NM  6R  1.4 TSI 180 PK 
Voor lul gestaan haha.. Bij mijn beide autosleutels werkte de centrale deurvergrendeling niet meer sinds zaterdag.
Met als gevolg, auto handmatig openen, waarna het alarm direct afgaat.. Auto starten en het alarm gaat uit.

Maar toch knap lullig als je op drukke parkeerplaatsen of winkelcentra komt haha, staan ze je toch een beetje gek aan te kijken.
Een van de twee sleutels werkt weer na vervangen batterij , de tweede is nog een raadsel...
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N, Allison6R en FFA
Voor lul gestaan haha.. Bij mijn beide autosleutels werkte de centrale deurvergrendeling niet meer sinds zaterdag.
Met als gevolg, auto handmatig openen, waarna het alarm direct afgaat.. Auto starten en het alarm gaat uit.

Maar toch knap lullig als je op drukke parkeerplaatsen of winkelcentra komt haha, staan ze je toch een beetje gek aan te kijken.
Een van de twee sleutels werkt weer na vervangen batterij , de tweede is nog een raadsel...
3 maanden terug ook gehad.
Maar dan thuis
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!