wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 

Ja moet ingeleerd worden, hoewel dat bij mij toevallig al geactiveerd stond.
Kijk wel even goed dat je de juiste camera koopt. Jij hebt een AW, geen idee hoe het inbouwen daarvan werkt.
Oké, super dank je, ga me even verdiepen er in.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Vandaag heeft deze meid lekker aan de Polo 'gesleuteld'.
Eerst gewassen vanmorgen en toen zelf:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Ruitenwisservloeistof bijgevuld
- LED verlichting in de kofferbak gezet
- Bandenspanning weer goed
- Deurrubbers gesmeerd
- Stabilisatiestangen en rubbers ingespoten met WD40 (tegen het kraken bij een drempel, maar heeft niet geholpen).
Alles onder toeziend oog van een monteur :)
Plaatjes bij de praatjes:
20210123_161836.jpg
20210123_164722.jpg
Daarna ook de Golf nog even binnengezet om de nieuwe speakers achterin te plaatsen.
20210123_174949.jpg
Productieve zaterdagmiddag wel (y)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Vandaag heeft deze meid lekker aan de Polo 'gesleuteld'.
Eerst gewassen vanmorgen en toen zelf:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Ruitenwisservloeistof bijgevuld
- LED verlichting in de kofferbak gezet
- Bandenspanning weer goed
- Deurrubbers gesmeerd
- Stabilisatiestangen en rubbers ingespoten met WD40 (tegen het kraken bij een drempel, maar heeft niet geholpen).
Alles onder toeziend oog van een monteur :)
Plaatjes bij de praatjes:
20210123_161836.jpg
20210123_164722.jpg
Daarna ook de Golf nog even binnengezet om de nieuwe speakers achterin te plaatsen.
20210123_174949.jpg
Productieve zaterdagmiddag wel (y)
Halve grote beurt? Haha. Hoezo niet gelijk je interieurfilter/brandstoffiltertje ook doen?

Lekker bezig geweest hoor !
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
vandaag mijn eerste klein inspectie gedaan, bij iemand die bij vw zelf werk. een stuk goedkoper en ook goed gedaan. ;)
ik kan er weer een tijd tegen.
Vandaag wordt er bij mij een grote beurt gedaan, bij iemand die bij VW heeft gewerkt. Heb daarbij zelf de onderdelen en olie gehaald.inderdaad een stuk (de helft) goedkoper dan bij de dealer.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Vandaag wordt er bij mij een grote beurt gedaan, bij iemand die bij VW heeft gewerkt. Heb daarbij zelf de onderdelen en olie gehaald.inderdaad een stuk (de helft) goedkoper dan bij de dealer.
Mooi gek dat ze het doen.
edit: las verkeerd dat dat VW zelf de beurt deed met jouw onderdelen Stick Out Tongue

Maar als je kijkt wat een grote beurt is bij VW is dat gewoon een normale beurt.

grote en kleine beurt is sowieso beetje rare benaming.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!