wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Het is inderdaad onnodig als je alleen kijkt naar de werkzaamheden die ze uitvoeren. Dat kan je inderdaad prima zelf en voor dat geld kan je nog veel meer zelf doen. Het enige aantrekkelijke aan een inspectie is dat het ook wordt genoteerd in het onderhoudsboekje wat voordelig is bij de verkoop. Als ik een auto koop en het onderhoudsboekje is nagenoeg leeg dan voel ik mij daar niet comfortabel bij.
Dat is dus tegenwoordig ook allemaal digitaal. Onderhoudsboekje is leeg maar als ik mijn Polo ooit weg doe zou ik zeggen kom maar mee naar de dealer als bewijs ofzo.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
Netjes. Welke heb je geïnstalleerd?
Aliexpress Fettoca, Sensor Dynamic. Had eerst de OBD Dynamic (hulp stuurlijnen op basis van stuuruitslag) maar de verkoper was niet in staat mij te verzekeren of ik de 2 CAN-bus kabels van de camera op de CAN-bus kabels van de radio kon aansluiten.
Toen dus omgeruild voor de Sensor Dynamic. (stuurlijnen op basis van ingebouwde sensor in camera)
Achteraf op een ander forum gelezen dat ik de OBD Dynamic dus wel had kunnen gebruiken door de 2 CAN-kabels op de 2 van de radio aan te sluiten!:triumph:

Overigens vind ik dat de rode "stop" lijn nog erg van de auto vandaan is. Ik heb zeker nog een halve meter naar het object achter me.
Ook reageren de hulp stuurlijnen wat traag.
Maar goed het werkt en mijn lijst met mods heb ik bijna volledig afgevinkt.

Andere vraag voor jullie:

Weet iemand hier toevallig of de grijs/zwarte inleg in de voorbumper van de Blue GT gedemonteerd kan worden zonder de gehele voorbumper te verwijderen?

Ik wil dit namelijk ook in hoogglans zwart gaan spuiten net als de grille.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Aliexpress Fettoca, Sensor Dynamic. Had eerst de OBD Dynamic (hulp stuurlijnen op basis van stuuruitslag) maar de verkoper was niet in staat mij te verzekeren of ik de 2 CAN-bus kabels van de camera op de CAN-bus kabels van de radio kon aansluiten.
Toen dus omgeruild voor de Sensor Dynamic. (stuurlijnen op basis van ingebouwde sensor in camera)
Achteraf op een ander forum gelezen dat ik de OBD Dynamic dus wel had kunnen gebruiken door de 2 CAN-kabels op de 2 van de radio aan te sluiten!:triumph:

Overigens vind ik dat de rode "stop" lijn nog erg van de auto vandaan is. Ik heb zeker nog een halve meter naar het object achter me.
Ook reageren de hulp stuurlijnen wat traag.
Maar goed het werkt en mijn lijst met mods heb ik bijna volledig afgevinkt.

Andere vraag voor jullie:

Weet iemand hier toevallig of de grijs/zwarte inleg in de voorbumper van de Blue GT gedemonteerd kan worden zonder de gehele voorbumper te verwijderen?

Ik wil dit namelijk ook in hoogglans zwart gaan spuiten net als de grille.
Ik heb de zelfde camera nu meer als een jaar erop zitten. Ben er nog tevreden over.
Enkel hetzelfde probleem dat de hulplijnen traag mee bewegen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Dat is dus tegenwoordig ook allemaal digitaal. Onderhoudsboekje is leeg maar als ik mijn Polo ooit weg doe zou ik zeggen kom maar mee naar de dealer als bewijs ofzo.

Facturen? Stick Out Tongue

Maar volgens mij kan de potentiële koper dit gewoon telefonisch opvragen bij de dealer.
Moet je alleen niet op zondag afspreken :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: SilentSam en MaartenAW
Zo, auto weer mogen ophalen.
Er is een update uitgevoerd aan de ABS pomp (redelijk wat codes die allemaal bij de GTI hoorde) die het "moooh" zouden moeten verhelpen. Reed net de garage binnen achteruit en het piepte nog als een gek :poop: Niets geholpen dus.

Gevraagd of ze de leasemaatschappij wilde vragen of de banden gewisseld konden worden (nu goedkope Bridgestones eronder) ivm mega slechte grip. De dealer had het gegooid op cuppen van de banden maar ze wilde er niets van hebben met nog ruim 4mm profiel. Als het onder de 2mm was mocht het gewisseld worden Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Zo, auto weer mogen ophalen.
Er is een update uitgevoerd aan de ABS pomp (redelijk wat codes die allemaal bij de GTI hoorde) die het "moooh" zouden moeten verhelpen. Reed net de garage binnen achteruit en het piepte nog als een gek :poop: Niets geholpen dus.

Gevraagd of ze de leasemaatschappij wilde vragen of de banden gewisseld konden worden (nu goedkope Bridgestones eronder) ivm mega slechte grip. De dealer had het gegooid op cuppen van de banden maar ze wilde er niets van hebben met nog ruim 4mm profiel. Als het onder de 2mm was mocht het gewisseld worden Stick Out Tongue

Je moet zelf met de leasemaatschappij contact op nemen en gewoon eisen dat je betere banden wil ivm veel geluid en geen grip.
Meestal krijg je dan wel je gelijk en mogen er andere onder.
De dealer krijgt heel snel te horen van een leasemaatschappij dat het te duur is of dat de banden nog goed genoeg zijn ect.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!