wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

ok351h.jpg

Je moet even de software updaten van de navigatie app.. ga je heel gelukkig van worden! :)

iGO Nextgen
 
Laatst bewerkt:
Nee dat is het niet ,dat TP staat wel gewoon in het display maar ik bedoel het kleine sleufje naast het gleufje voor het sd kaartje waar vlgns mij de navigatie opstaat
Je moet even de software updaten van de navigatie app.. ga je heel gelukkig van worden! :)

iGO Nextgen
Hoi johan, hoe doe ik dat deze update? gaat dat met het sd kaartje,daar staat bij mij de navigatie op.
alvast bedankt groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Nee dat is het niet ,dat TP staat wel gewoon in het display maar ik bedoel het kleine sleufje naast het gleufje voor het sd kaartje waar vlgns mij de navigatie opstaat

Hoi johan, hoe doe ik dat deze update? gaat dat met het sd kaartje,daar staat bij mij de navigatie op.
alvast bedankt groet thomas.
Ik denk dat het een extra SD slot is voor bijvoorbeeld muziek/films.
Ik heb ook een radio die op de jouwe lijkt en bij mij staat er ipv TP, SD.
Probeer eens een micro SD met muziek te plaatsen en deze via de radio te lezen.
Waar TP voor staat, geen idee.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
ik heb het gevind ;) waar tp staat kan inderdaad een sd kaartje voor evt muziek in maar waarom het dan tp heet:confused:
heb trouwens het idee dat ik de radio nav niet helemaal goed aangesloten heb, vanmorgen trage start.
moet er soms een ander draadje [stekkertje] bij aan want de radio gaat niet uit als je het contact uit zet, alleen met de uit! knop.
trekt de radio dan nog ergens sap weg?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Groenland velgen en banden gekocht. :mrgreen: En gisteren wat VCDS aanpassingen laten doen door Lowering in Breda. Belangrijkste is wel het start stop systeem permanent uitschakelen. Verder nog alle andere mogelijke aardigheidjes op een Blue GT zoals needle sweep en beepjes bij openen en sluiten, DRL achter etc.
 
Volkswagen  Polo Blue GT  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel van Putten en HoMi
idd.
ff de aansteker erlangs.

Niet eens met jullie antwoorden.
Ten eerste hoe kan je zo een garage nou afwijzen als je niet gezien heb wat er fout zou zijn met een gordel.

- gordel = Veiligheid -

Volgens mijn vergeten jullie dat puntje

Even uit de apk regelgeving gehaald:

De gordels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zijn beschadigd. Het pluizen van de gordel wordt niet gezien als een beschadiging
 
Veiligheid voorop mocht er daadwerkelijk een scheurtje inzitten heeft de keurmeester 100% gelijk.

Wat heb ik gedaan vandaag, ik ben bij iichel geweest en hebben een kabelboompje erin gezet voor auto light.

Er was me iemand voor met het dashboard zag ik toen ik aankwam:mad: niet dat ik wist dat hij er een te koop had.Big Grin

Toen ik thuis kwam lag er in de kofferbak een vergeten kadotje die ik gegund heb gekregen van iichell :mrgreen:Big Grin

Morgen als het goed is de tellerprint ophalen en dan kan ik zondag gaan oefenen met de eeprom uit te lezen en te wijzigen voor de needle sweep:cool:

Iemand nog een dashboard over van een polo c of xenon van een 6r.:eek:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Niet eens met jullie antwoorden.

Dat mag jij

Maar hoe de fuck is de gordel stuk. Scheurtjes bij een jonge auto?
Tuurlijk het kan. Maar helaas heb ik te veel ervaring met apk en apk stations dat ik dit zomaar aanneem.

Kijk als er echt een snee of scheur in zit is het duidelijk apk afkeur.
Maar als dit is om er maar geld aan te verdienen dan is het afkeur om niks en vermoedelijk gewoon pluisjes. Een foto zou wonderen doen.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Klopt.
Al is een gordel meestal een moeilijk punt.
Een beschadiging is afkeur.
Maar wat wordt er verstaan onder een beschadiging...
Indien en een draadje van de gordel door is is het afkeur.

De keurmeester keurt volgens de regelgeving.
Ookal vind hij en de klant het onzin als die een steekproef krijg is het alsnog afkeur en is de keurmeester fout dus word hij er op afgerekend.


En ja zelf bij een auto van 1 jaar kan het afkeur zijn.

Gordel langs iets scherps, klem tusen de deur ect
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!