wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Veiligheid voorop mocht er daadwerkelijk een scheurtje inzitten heeft de keurmeester 100% gelijk.

Wat heb ik gedaan vandaag, ik ben bij iichel geweest en hebben een kabelboompje erin gezet voor auto light.

Er was me iemand voor met het dashboard zag ik toen ik aankwam:mad: niet dat ik wist dat hij er een te koop had.Big Grin

Toen ik thuis kwam lag er in de kofferbak een vergeten kadotje die ik gegund heb gekregen van iichell :mrgreen:Big Grin

Morgen als het goed is de tellerprint ophalen en dan kan ik zondag gaan oefenen met de eeprom uit te lezen en te wijzigen voor de needle sweep:cool:

Iemand nog een dashboard over van een polo c of xenon van een 6r.:eek:

ik heb nog een dash van een gti met bluetooth module mocht je geïnteresseerd zijn
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
M,n polotje maar is ff goed verwent,
Gewassen en daarna voorzien van een nieuwe frisse wax laag en de zwarte plastic delen weer zwart gemaakt.
Weet iemand toevalig een goed adres om m,n polo een keer te laten polijsten?
Omgeving arnhem/nijmegen
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Hallo

Ik heb vanmorgen/vanmiddag de oude aftermarket xenon en led kabels eruit getrokken en alles weer netjes genaakt, want het was een bende.
Slecht geïsoleerd en zeer slecht gesoldeerd.

Maar nu wil ik mijn auto op slot doen en de ramen gaan niet meer dicht op de sleutel.
Kan dat zijn omdat de plus pool er een tijdje is afgeweest.

En wat een weertje.heerlijk:cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Nou eindelijk needle sweep voor elkaar gekregen.
nu nog even etka installeren aangezien ik het onderdeelnummer niet weet om de leveling van koplampen weg te halen en op te vullen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!