wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De door vorige eigenaar ingebouwde pioneer 2din er uit gehaald en een Wince 6.0 RNS kloon er in gezet.
alleen nog een rear camera inbouwen later.

welke Pioneer zat er in?

Velgenwissel gedaan. Klaar voor mooi weer! :)

Screen Shot 2018-03-31 at 11.45.52.png

Stiekem wel erg verliefd op deze Polo hoor.. die combi met de velgen :cool: ik zou ze nooit wegdoen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Hier ook meteen de velgen gewisseld.
Laat het mooie weer maar komen
 

Bijlagen

  • 7D13277A-146F-47C1-A8DC-FD50B8B4DBDF.jpeg
    7D13277A-146F-47C1-A8DC-FD50B8B4DBDF.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik heb er ook over nagedacht hoor een prius maar ik durfde het niet aan kwa accu, electronica etc etc.
Maar met 3 kinderen nee dan past het niet meer in een polo, bij ons kan de kinderwagen er net in kwa breedte.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Grappig dat de doorsnee auto-liefhebbers zelfs nog twijfelen over de elektronica bij Toyota, ben zelf monteur en het is echt uitzonderlijk als deze stil komen te staan op delen van het hybride systeem.. Bijna het enige waar ze mee binnen komen op de afsleper zijn lekke banden ;)

Wij hebben nu pas 2x een accu pakket vervangen (van generatie 2), en een handje vol inverter/converters (generatie 3)
 
Dat komt waarschijnlijk omdat het nieuw is dus vreemd en eng.
Maar niet zo toyota hoor dat is een degelijk merk volgens mijn vader, je wil niet weten hoe vaak hij heeft gezegd jonge koopt toch een toyota of een Mitsubishi.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Heb hiervoor een toyota starlet gehad.
Toch een ruime 3 jaar mee gereden.
Toen ik hem had was die al 17 jaar oud en elk jaar ging die vlekkeloos door de keuring.
Daar heb ik wat mee gescheurt met dat karretje.
Oer sterk!
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!