wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

een auto scan maken gaat moeilijk. heb geen vcds. heb een mannetje die het heeft.maar die heeft er geen verstand van. heb mijn navigatie via iemand van het forum de uitleg gekregen hoe ik mijn navigatie in me mfa+ moest krijgen en zo gedaan. dat was in kanaal 19 (gateway) installation list aanklikken en dan een vinkje zetten bij 37 (navigation). is dat ook zo met je telefoon. een vinkje zetten. maar bij welke?
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ziet er top uit! Kun je niet het bestand van je ontwerp niet delen? Dan kunnen mensen de kleur evt nog aanpassen. En neem aan dat de curve ook al in de sticker zat of is deze alleen zo geplakt?

Curve zat in de sticker, was zo ontworpen! Over het design kan je cheapstickers contacten op fb Messenger.
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
justin heb je achter ook schijven?? en dan de zelfde stickers? anders moet ik de remklauw even opmeten.

Achter ook schrijfremmen, maar geen stickers! Achter is de remklauw vee kleiner dan voor... tevens heb ik een DSG transmissie, dus de remklauw voor is iets groter dan normaal
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!