wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe accu in de Polo gezet en de zekering van de alarm horn eruit getrokken. Die is kapot gegaan (vermoedelijk vanwege de backup batterij die erin zit) en trok constant de accu leeg (lekstroom van 1 ampère) waardoor die uiteindelijk kapot gegaan is. Baal er wel een beetje van want die alarm horn zit echt op een vervelende plek dus vervangen doe je niet zomaar even.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Gisteren eindelijk mijn auto laten chiptunen en meteen een middendemper delete meegenomen. Wat een verschil met voor en na de chiptuning, auto rijdt echt super nu.
Beide laten doen bij GB Customs in Almelo :)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Gister mijn polo weggebracht en vandaag aanwezig geweest voor het stage 2 chippen en de stage 2 dsg bij Vagtechniek. Gatverdamme wat rijdt die nu lekker zeg! Geld dubbel en dwars waard. Blij dat ik dit heb laten doen! En dan morgen nog zomers weer ook, wat een week haha.
 

Bijlagen

  • IMG_7629.jpeg
    IMG_7629.jpeg
    331.8 KB · Weergaven: 30
  • IMG_7625.jpeg
    IMG_7625.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI - 200pk 
Een week of twee geleden zat ik (zoals gewoonlijk) een beetje stom te scrollen op TikTok, en ineens kwam ik iemand tegen die wel een heel bekend dashboard had; namelijk die van een Polo 6C.
Hij was een standaard voor zijn telefoon aan het plaatsen in de auto. Echter zal de telefoon niet opladen, enkel magnetisch vast zitten d.m.v. MagSafe
Ik dacht ik deel hem ook met jullie!
IMG_6739.jpeg
De standaard bestaat uit 2 onderdelen:
1: De magneet (let op! Werkt volgens mij alleen met iPhone modellen welke MagSafe compatible zijn). IMG_6740.jpeg
2: Het standaard zelf die precies tussen de ventilatorroosters past en je vast kan klikken. De schuifjes voor de ventilator worden niet geblokkeerd en je kunt er gewoon bij.
IMG_6741.jpeg

De link naar AliExpress voor het MagSafe schijfje: (in de link staat voor iPhone 15 Pro Max, maar volgens mij kan dit voor alle iPhones die compatible zijn met MagSafe)
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €4,53 | Magneet Hoofd Voor Magsafe Auto Telefoon Mount Universeel 17Mm Kogelgewricht Magnetische Telefoon Houder Accessoires Voor Iphone 15 Pro Max Xiaomi

De link voor het standaard zelf (let op! Geschikt voor Polo 6R en 6C):
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,81 51% Off | 1Set Plastic Materiaal Voor 2011-2016 Volkswagen Vw Polo 6r Speciale Auto Telefoonhouder Vaste Beugel Stand Mobiele Zwaartekracht Koppeling

Totaal was ik ongeveer €10 kwijt.
Ik wilde jullie dit niet onthouden en het werkt nu al super!
Thomas, out :cool:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik heb voor men polo aw gekozen voor een brodit proclip plaatje, met daarop een Quadlock Magsafe (met draadloos opladen) gemonteerd.
Aangezien ik al een Quadlock Magsafe in met vrachtwagen gebruikte met Quadlock iphone case.
 

Bijlagen

  • IMG_2461.jpeg
    IMG_2461.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 37
  • IMG_2462.jpeg
    IMG_2462.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 37
  • IMG_0003.jpeg
    IMG_0003.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 36
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Naar Michel @iichel geweest om een nieuw achterklepslot
te bestellen en voor wat VCDS aanpassingen. Het sturen gaat
nu een stuk lichter en als ik heul hard rem dan gaan ook de
alarmlichten aan... Andere leuke VCDS aanpassingen had ie
al eerder gedaan. Heb zijn Volkswagen Karmann Ghia uit 1966
en zijn Passat "2.0 TSI" van dichtbij mogen bewonderen. Echt twee
unieke prachtexemplaren :hearteyes::hearteyes:
 
Laatst bewerkt:
Vandaag flink aan de beun geweest. Weet amper waar ik moet beginnen hahaha.

-Ruitenwisser rondom vervangen.
-Draagarmen vervangen op de vooras ivm versleten rubbers en piepen kraken.
-Remschijven en remblokken vooras vervangen. oude ware heel lichtjes krom. irriteerde me er de pesthekel aan.
-Stabilisator rubbers vervangen en goed ingevet met siliconenvet.
-Olie ververst plus oliefilter.
-Koplamp hersteld aan de linker kant. zat klein beetje vocht in.
-Deurrubeers ingesmeerd met rubber vet spul ofs van bmw. De deuren kraakte beetje en zag t spul toevallig liggen, dacht wrm niet.
-Nog ff lekker flink de boel gewassen.

productief dagje zo geweest met dit lekkere weer :)
 

Bijlagen

  • IMG20240405191202 (1).jpg
    IMG20240405191202 (1).jpg
    8.6 MB · Weergaven: 72
  • IMG20240406132331.jpg
    IMG20240406132331.jpg
    9.2 MB · Weergaven: 74
  • IMG20240406132325.jpg
    IMG20240406132325.jpg
    11.5 MB · Weergaven: 74
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Ik heb voor men polo aw gekozen voor een brodit proclip plaatje, met daarop een Quadlock Magsafe (met draadloos opladen) gemonteerd.
Aangezien ik al een Quadlock Magsafe in met vrachtwagen gebruikte met Quadlock iphone case.

Ziet er netjes uit. Klem je die er gewoon tussen of moet er dan schroeven in je dashboard (is er schade na verwijderen van de houder?)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI - 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!