wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Even weer een nieuwe update, kwam laatst op Ali een nieuw model telefoonhouder tegen die ik wou uitproberen op de polo. Deze bevalt mij nu zo goed dat ik het jullie niet wou onthouden, dus bij deze de foto’s! Klikt gewoon op het plastic tussen de roosters en de bediening voor de roosters blijft ook gewoon vrij.

Zie nu net dat @Thomaskol er ook al eentje heeft maar dan met de MagSafe houder.
 

Bijlagen

  • IMG_8648.jpeg
    IMG_8648.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 39
  • IMG_8649.jpeg
    IMG_8649.jpeg
    1,001.8 KB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
Vandaag weer bij Andries geweest. Nu met de polo van mijn vrouw. Bij deze Polo kraakte het onderstel ook hevig. Andries heeft, net als bij mijn Polo, de draagarmen voorzijde vervangen en de rubbers van de stabilisator stang vervangen. De Polo van mijn vrouw kraakt nu ook niet meer en rijdt weer als nieuw. Wij zijn beiden blij met de Antikraak behandeling bij Andries. Big Grin
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 77kw 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Ruud9N en JelleR
Dezelfde maar nieuwe dashcam gekocht.
De blackvue 650 2ch.

Hoezo denk je? Nou als je bij deze dashcam de firmware wilt upgraden, dan moet je echt van upgrade 1 tot de laatste gaan en ik was gelijk naar de laatste gegaan waardoor de achterste camera het niet meer deed. Helpdesk en alles van blackvue gebeld etc, kreeg wel de originele firmware, maar camera bleef dood. Dus toen ik op marktplaats dezelfde zag, in mijn woonplaats, nog nieuw in de doos, heb ik die maar gelijk gehaald. Alles wordt weer perfect opgenomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Vandaag heb ik de spulletjes binnen gekregen van AliExpress; de navigatie update van 2024 en nieuwe toetsen voor de sleutel.

IMG_6836.jpeg
De sleutel ziet er nu weer fresh uit :cool:
IMG_6848.jpeg
Echter zit ik met het volgende. Als ik kijk in de navigatie instellingen bij “versie informatie” zie ik dit. Moet daar niet “Shield 2024…” staan? Of is dat simpelweg de datum wanneer de unit is geproduceerd?
26DA96F4-64EC-4C40-A345-575E8A9E69EB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Frans_WL
Vandaag heb ik de spulletjes binnen gekregen van AliExpress; de navigatie update van 2024 en nieuwe toetsen voor de sleutel.

IMG_6836.jpeg
De sleutel ziet er nu weer fresh uit :cool:
IMG_6848.jpeg
Echter zit ik met het volgende. Als ik kijk in de navigatie instellingen bij “versie informatie” zie ik dit. Moet daar niet “Shield 2024…” staan? Of is dat simpelweg de datum wanneer de unit is geproduceerd?
26DA96F4-64EC-4C40-A345-575E8A9E69EB.jpeg
dan heb jij precies nog een nieuwere dan ik.
op de site van vw staat precies geen nieuwere dan de versie die ik heb.
 

Bijlagen

  • IMG_2264.jpeg
    IMG_2264.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 30
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Afgelopen zaterdag de Polo weer opgehaald bij @Catunambu.
LeenLupo gekregen:cool:

14d0d8a1-7505-4212-b0e4-b9dee3eeb39f.JPG
Auto stond hier voor het vervangen van de brandplaatjes.

Ik was bang dat de injectoren erg vast zaten na 387000km. Viel gelukkig nog mee.

Alles is weer mooi schoon:)



Top service!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Frans_WL
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!