wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

En de volgende update (waarom post niemand hier iets): Een Helix subwoofer!
Met dank aan @dov die de subwoofer en inbouw gefaciliteerd heeft.

Het inbouwen duurde een kort uurtje, maar dat kwam omdat alle panelen al los waren.
Dov had 'm ook al op het juiste programma geprogrammeerd, dus dat hielp ook.

Erg tevreden over het resultaat en vooral de audio-kwaliteit.
En natuurlijk bedankt Dov voor de tijd en moeite. ;)

(iemand nog een extra hoedenplan liggen? Ik zie nu dat deze inzakt hehe)

Helix subwoofer kofferbak.jpg
 
Vandaag @Tsi14 geholpen door de draagarmen te vervangen ivm versleten rubbers. Het is logischer om de draagarm te vervangen dan de tijd besteden aan het vervangen van enkel de rubbers in de draagarm. Ook de stabilisator rubbers losgehaald en opnieuw gemonteerd met een goede laag siliconenvet
Ook is @mheuvel6c langsgeweest om de stuurkolomschakelaar te vervangen.
Vanmiddag nog even de polo van mn vriendin gewassen, ruitenwisserbladen van mezelf vervangen en een zomerwissel gedaan op het werk van jawel, een volkswagen polo. Al met al een goede dag met leuke werkzaamheden
IMG20240323095627.jpg
IMG20240323102737.jpgIMG20240323095633.jpg
Snapchat-256572327.jpg
 

Bijlagen

  • IMG20240323102737.jpg
    IMG20240323102737.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 14
  • Snapchat-256572327.jpg
    Snapchat-256572327.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Ja, Andries heeft bij mijn Polo de draagarmen vervangen ivm versleten rubbers en de stabilisator rubbers losgehaald en opnieuw gemonteerd met een goede laag siliconenvet. Nu is het kraken van het onderstel geheel verdwenen. Alsof ik een nieuwe auto heb. (Mijn garage had de stabilisator rubbers vervangen en nieuwe fusee kogels. Hij bleef kraken. Nu dat Andries de draagarmen vervangen heeft is het kraken eindelijk weg) Big Grin(y)
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 77kw 
  • Leuk
Waarderingen: Andries Polo6R
En de volgende update (waarom post niemand hier iets): Een Helix subwoofer!
Met dank aan @dov die de subwoofer en inbouw gefaciliteerd heeft.

Het inbouwen duurde een kort uurtje, maar dat kwam omdat alle panelen al los waren.
Dov had 'm ook al op het juiste programma geprogrammeerd, dus dat hielp ook.

Erg tevreden over het resultaat en vooral de audio-kwaliteit.
En natuurlijk bedankt Dov voor de tijd en moeite. ;)

(iemand nog een extra hoedenplan liggen? Ik zie nu dat deze inzakt hehe)

Helix subwoofer kofferbak.jpg
Z'n dikke verbetering voor de polo! Heb zelf die in je reserve wiel zit. Echt helemaal top (y)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!