wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mijn flitsmeister 2 gaat minimaal 4 maanden mee op een lading, dus 2/3 keer per jaar dat ding opladen vind ik niet zo probleem. In de T-roc zit ook draadloze Carplay maar ik vind het fijner om hem gewoon te koppelen aan een draad. Telefoon word dan ten minste opgeladen ipv leeggetrokken. De draadloze oplader maakt mn telefoon zo heet dat ik dat in een nieuwe auto ook niet meer zou willen
Ik ben bang dat de draadloze manier van opladen geïntegreerd zal worden in het dashboard van elke nieuwe VW. Ook de switch tussen USB A en USB C komt al heel veel voor.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik ben bang dat de draadloze manier van opladen geïntegreerd zal worden in het dashboard van elke nieuwe VW. Ook de switch tussen USB A en USB C komt al heel veel voor.
Ja jammer, ik heb de charme er nog niet van ontdekt van dat draadloos opladen. Ik zie geen voordelen tov bedraad. Ik las dat de nieuwe Porsche Cayenne een gekoelde draadloze oplader heeft:tearsofjoy: oplossingen zoeken voor zelf gecreëerde problemen om het allemaal maar complexer en duurder te maken
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Thomaskol
Ja jammer, ik heb de charme er nog niet van ontdekt van dat draadloos opladen. Ik zie geen voordelen tov bedraad. Ik las dat de nieuwe Porsche Cayenne een gekoelde draadloze oplader heeft:tearsofjoy: oplossingen zoeken voor zelf gecreëerde problemen om het allemaal maar complexer en duurder te maken
Ik snap het wel hoor, ik heb de oneplus 11 en als ik de usb c aansluit op mijn telefoon om op te laden en android auto te gebruiken (met geïntegreerde FM via google maps) rust mijn telefoon op de aansluiting omdat hij niet fatsoenlijk in het vakje onder de aircobediening past. Zonder aansluiting past het wel.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Oke, bij mij ook M1. Als ik android auto open en de google map zie start FM automatisch op. Zal minder mogelijkheden hebben hoor maar ben der best heel blij mee. Meer dan die standaard navi van AUDI. Mijn god, wat een geld vragen ze ervoor om dat te updaten. En dan ook elke letter draaien en bevestigen. Totaal audi onwaardig.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Toen ik een tijdje geleden een hagelnieuwe T-Cross als leenwagen had zat daar ook Android auto in en draadloos opladen. Ik vond het geniaal. Je stapt in, legt je telefoon in het bakje (werkt zelfs met mijn dikke hoesje eromheen) en alles gaat automatisch. Zeker dat draadloos opladen mis ik wel in mijn wagen. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik snap het wel hoor, ik heb de oneplus 11 en als ik de usb c aansluit op mijn telefoon om op te laden en android auto te gebruiken (met geïntegreerde FM via google maps) rust mijn telefoon op de aansluiting omdat hij niet fatsoenlijk in het vakje onder de aircobediening past. Zonder aansluiting past het wel.
Ja dat had ik met mij vorige telefoon ook dat die niet goed paste en daardoor het kabeltje begon te knakken. Heb nu een iphone 12 mini en dat past perfect met kabel
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Gisteren heb ik de EGR-klep, de pijp tussen de EGR en de gasklep, en de gasklep zelf schoongemaakt bij de polo (6n 1.4 16V) van een maat. Er kwam echt veel viezigheid uit. De auto had de foutmelding P0401, maar nadat ik alles had schoongemaakt, heb ik de auto opnieuw ingeleerd en de foutcode verwijderd. Tot nu toe is de foutcode niet meer teruggekomen, dus dat probleem is opgelost. Er zijn nog wel andere problemen die ik moet aanpakken. Ik zal de vraag stellen in een speciaal topic en er een video bijvoegen.
 

Bijlagen

  • 85cc9e2a-7c2d-4049-99d1-de27a67be5ef.jpeg
    85cc9e2a-7c2d-4049-99d1-de27a67be5ef.jpeg
    356.6 KB · Weergaven: 30
  • IMG_3455.jpeg
    IMG_3455.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 30
  • IMG_3454.jpeg
    IMG_3454.jpeg
    2.5 MB · Weergaven: 30
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, Steph en HoMi
Een afspraak gemaakt bij de garage voor het repareren van het raammechanisme (bijrijderskant). Waarschijnlijk heeft één van de kabels de geest gegeven. Het motortje doet t nog prima. Bij het omhoog / omlaag doen van t raam hoor je veel geknars en ellende. No bueno. Voor nu heeft de garage met heel veel moeite handmatig het raam bijna dicht gekregen. Ik hoop dus nog even op droge weersomstandigheden de komende tijd.. zodat de Polo geen nat interieur krijgt.BF01A252-A016-4BF1-938C-0461868495A9.png521F72AB-4C8D-4B1E-AA6F-0CEE5FAF99AD.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
Vandaag kwam mijn lang verwachtte AliExpress pakketje binnen!
Ik heb zwarte spiegel kappen (passen niet), canbus LED interieur verlichting, LED kofferruimte verlichting, een prullenbakje en een brillen clipje binnengekregen.
Hier wat foto’s! Je begrijpt, ik ben weer een tevreden jongeman!

Volgende week gaat de Polo voor een APK, een grote beurt, airco service en een nieuwe combi-raam-schakelaar in de bestuurdersportier naar de Volkswagen dealer. Ik ben heel benieuwd of hij zonder al te veel gekke dingen de APK door zal komen. Komt vast goed, zo niet, dan toch!

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte ;)
 

Bijlagen

  • IMG_8839.png
    IMG_8839.png
    5.6 MB · Weergaven: 62
  • IMG_8820.jpeg
    IMG_8820.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 59
  • IMG_8819.jpeg
    IMG_8819.jpeg
    2 MB · Weergaven: 59
  • IMG_8822.jpeg
    IMG_8822.jpeg
    2.4 MB · Weergaven: 63
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!