wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Laatst heb ik de dagrijverlichting en bochtverlichting/mistlampen vervangen voor led lampjes. In plaats van het gele licht heb je nu mooi feller wit licht. Dankzij de canbus leds kan dit zonder enige storing. Daarnaast heb ik het glas van de lampen getint zodat het er mooier uitziet als de verlichting uitstaat.

IMG_5852.JPGIMG_5848.jpegIMG_5846.jpeg
waar gekocht?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Ik heb mij zelf een Vaderdag kado gegeven.
https://www.flitsmeister.nl
Heb flitsmeister al jaren maar vergeet hem wel is aan te zetten is nu dus verleden tijd.
En ik moet zeggen ik rij echt wel is te hard met de GTI.
Mijn telefoon wordt altijd erg warm bij flitsmeister gebruik via de Android Auto.
Is dat niet zo bij koppelen via dit apparaat?
 
Heb al een paar jaar de Flitsmeister one, het nadeel bij iPhone vind ik dat flitsmeister altijd toegang nodig heeft tot je locatie om automatisch te kunnen starten. Dat had van mij wel anders gemogen. Verder zeer tevreden over. Die heeft zichzelf wel terugbetaald hoor Big Grin
Je kan op je Iphone met de app 'Opdrachten' een opdracht aanmaken voor het starten van apps wanneer er verbinding is met Apple Carplay. Zo heb ik Flitsmeister en Kaarten ingesteld automatisch starten en afsluiten. zo start je altijd met een kaartje in beeld :)


Hoeft geen Carplay te zijn kan ook met een bluetoothverbinding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Roetfilter gegevens verwijderd bij de RDW. kosten 65 euro. o_O Krijg je ook een nieuwe kentekencard.

Vandaag apk gekeurd met vlag en wimpel.:mrgreen: verder geen bijzonderheden.

Toch nog 37k gereden afgelopen jaar. Nog even door dieselen zolang het kan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Mijn telefoon wordt altijd erg warm bij flitsmeister gebruik via de Android Auto.
Is dat niet zo bij koppelen via dit apparaat?
De Fm Two vandaag geplaatst en geprobeerd.
Het koppelen is een fluitje van een cent en hij werkt prima het automatisch koppelen gaat heel snel en met ff proefrijden via een paar flitspalen geeft hij netjes de palen op tijd aan.
Een flinke min punt is de plaats van waar de stekker in moet voor het opladen die zit aan de onderkant dus als je de houder ergens plakt op het raam of dashboard kan je de stekker niet plaatsen dus voor opladen moet de Fm Two uit de houder.
Ik heb dat opgelost door de Fm Two op het randje te plakken [ zie de foto ] en een klein hoekje van de houder verwijderd en nu kan ik hem gewoon onder het rijden opladen.
De telefoon word inderdaad warm en gebruikt aardig wat stroom met zowel de Android Auto
en de Fm Two aan.
Ging van huis met 100% accu na 1 uur nog 70% dus is het zaak als je een lange rit gaat maken je de telefoon ook oplaad.20230616_123318.jpg
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Mijn flitsmeister 2 gaat minimaal 4 maanden mee op een lading, dus 2/3 keer per jaar dat ding opladen vind ik niet zo probleem. In de T-roc zit ook draadloze Carplay maar ik vind het fijner om hem gewoon te koppelen aan een draad. Telefoon word dan ten minste opgeladen ipv leeggetrokken. De draadloze oplader maakt mn telefoon zo heet dat ik dat in een nieuwe auto ook niet meer zou willen
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
De Fm Two vandaag geplaatst en geprobeerd.
Het koppelen is een fluitje van een cent en hij werkt prima het automatisch koppelen gaat heel snel en met ff proefrijden via een paar flitspalen geeft hij netjes de palen op tijd aan.
Een flinke min punt is de plaats van waar de stekker in moet voor het opladen die zit aan de onderkant dus als je de houder ergens plakt op het raam of dashboard kan je de stekker niet plaatsen dus voor opladen moet de Fm Two uit de houder.
Ik heb dat opgelost door de Fm Two op het randje te plakken [ zie de foto ] en een klein hoekje van de houder verwijderd en nu kan ik hem gewoon onder het rijden opladen.
De telefoon word inderdaad warm en gebruikt aardig wat stroom met zowel de Android Auto
en de Fm Two aan.
Ging van huis met 100% accu na 1 uur nog 70% dus is het zaak als je een lange rit gaat maken je de telefoon ook oplaad.20230616_123318.jpg
Als ik zo vrij ben om mijn mening te geven vind ik de FM 2 (ik heb zelf de FM1) een beetje overkill. Omdat je in principe als je FM als je navigatie of als kaart gebruikt ook daarop gevaarlijke verkeerssituaties kunt melden en situaties kunt beoordelen.
Natuurlijk als je de FM app niet als navigatie gebruikt is het wel handig. Dus ik praat nu heel even vanuit mijn ervaring.
Ik heb mijn FM1 voor de vernellingspook geplaatst bij de bekerhouders.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!