wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

3B7601171.png

correspondeert qua generatie polo

Vw-polo-1.jpg

model nieuwer (MQB)


6F4A8B0E-C812-4617-A869-96F8CFD68879.jpg

ubermensch
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Haha
Waarderingen: JelleR en #uranograu
Morgen komt de kärcher SE 4.001 binnen! Zaterdag eerst de remblokken en wat filters vervangen van de auto van mijn vriendin. Daarna meteen de Kärcher uittesten en heel het interieur reinigen. Alle schoonmaakmiddelen, borstels en kwastjes zijn ook gekocht!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov en HoMi
De laatste vind ik wel mooi maar dan heb je velgen die 6 jaar oud zijn met het nieuwe VW logo...:confused:
ja dan koop je mooi de corresponderende naafkap die bij de velg hoort (de middelste) ziet er 20000000000x beter uit dan wat je er nu op hebt

het hoeft niet duur te zijn, het is ook in het verre oosten te koop
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Gewoon die dynamische naafkapjes inzetten, dan ben je direct het heertje. Stick Out Tongue

Passen niet op de 17" Bonneville ;) -- had deze graag gewild!

Ik ben wel eens dat het nieuwe logo heel strak is!
Zijn er geen “nieuwe” logos die ook op de polo passen? Voor en achterop

Zeker! Snuffel rond op AHW ;). Ik heb voorkant vervangen voor tientje geloof ik, of paar tientjes max. Logo op de velg bij de dealer gekocht, achteruitrijcamera heb ik al vervangen door een met "nieuw" logo. Zelfs dankzij een forumlid hier nog de logo's op mijn sleutel kunnen verwisselen. Enige wat hier dus (nu) ontbreekt is airbag Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Afgelopen woensdag de auto weggebracht voor de Lamdasonde, slot van de bestuurdersdeur en het ruitenwisserprobleem. Begin van de avond werd de auto netjes thuisgebracht. Wat een service. Stick Out Tongue
Lamdasonde is vervangen en CO is nu weer goed. Slot is ook vervangen en vooralsnog (zelf nog niet mee gereden) werkt alles weer perfect en zelfs het rode LED-je in de deur knippert weer. Ruitenwissers zijn nagekeken. Zit totaal geen speling o.i.d. op alleen waren de assen? wel heel droog. Dus niets hoeven vervangen maar wel even goed nagekeken en ingesmeerd. Wel zat de ruimte onder de paravaan helemaal vol met bladeren terwijl ik dat toch altijd heel goed bij houdt.
Kosten: € 490,-. Totaal met grote beurt e.d. (excl. materiaal) € 780,-. SLIK.

Bij de grote beurt bleek de aftapplug helemaal dolgedraaid te zijn en heeft de vorige 'garage' de oude plug weer teruggedraaid en daarna de onderkant van de carterpan helemaal dicht gekit o.i.d. :mad:
Ook het interieurfilter hebben ze compleet verkracht door deze met geweld 180º omgekeerd in de behuizing te schuiven. Deze zat dus ook helemaal onder de rotzooi. Toch fijn als een garage zijn werk serieus neemt en hoewel het waarschijnlijk niets zal opleveren krijgen ze dat nog wel te horen. :mad:

20230321_144128.jpg
20230321_144136.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Gaaf! Side assist is sowieso het geld waard! Vind alleen jammer dat ik hierdoor geen inklapbare spiegel en/of mirror dip meer kan laten retrofitten Stick Out Tongue

Geniet ervan!
Klapspiegels en mirrordip heb ik ook hoor.
Waarom kan dat bij jou niet dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!