wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

eindelijk alles mooi kunnen plaatsen in men koffer dankzij me nieuwe lange reservewiel bout met moer.. en nog meer dan 1cm over zelfs zonder de voetjes van de Helix te halen.

eerst de nieuwe ronde Helix sub perfect gelegd en vastgezet, dan een bescherm mouse er op (die in de Helix doos zat circa 2cm). daar op men reservewiel en die vast gezet, en dan al mijn gerief er terug op en men reservewiel bouten er bij en startkabel en zo..
blij dat alles er terug proper in ligt.
 

Bijlagen

  • IMG_1281.jpeg
    IMG_1281.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 50
  • IMG_1282.jpeg
    IMG_1282.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 52
  • IMG_1284.jpeg
    IMG_1284.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 47
  • IMG_1285.jpeg
    IMG_1285.jpeg
    2.4 MB · Weergaven: 47
  • IMG_1286.jpeg
    IMG_1286.jpeg
    2.8 MB · Weergaven: 46
  • IMG_1287.jpeg
    IMG_1287.jpeg
    2.4 MB · Weergaven: 61
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
eindelijk alles mooi kunnen plaatsen in men koffer dankzij me nieuwe lange reservewiel bout met moer.. en nog meer dan 1cm over zelfs zonder de voetjes van de Helix te halen.

eerst de nieuwe ronde Helix sub perfect gelegd en vastgezet, dan een bescherm mouse er op (die in de Helix doos zat circa 2cm). daar op men reservewiel en die vast gezet, en dan al mijn gerief er terug op en men reservewiel bouten er bij en startkabel en zo..
blij dat alles er terug proper in ligt.
Supergaaf resultaat! Top ook dat het gelukt is met de verlengde bout en moer!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Vandaag bij @iichel op bezoek geweest. Gelijk maar even de stabilisatorrubbers vervangen, die waren ook wel aan vervanging toe!
E26E35F4-E5E0-4105-B69A-1AE73A7BD55B.jpeg
Vervolgens even de raamschakelaar in het portier links achter gefixt. De boosdoener kwam al snel naar voren; de %#$* veertjes waren gebroken. Eén ervan zit waarschijnlijk nog ergens in het deurpaneel vast. Die was weggesprongen tijdens het demonteren van de schakelaar.
8F7E5671-1CEA-4373-9A20-7274C7249C2C.jpeg
A135168C-7F51-4E57-B0A3-88AC1A83F568.jpeg
Als klap op de vuurpijl ook nog even een “nieuwe” binnenspiegel gemonteerd, je weet wel, die ene zonder rand die ik zo graag wilde. Echter zitten er wel wat vervelende krassen op, maar ja hoe vaak kijk je nou in je binnenspiegel? Stick Out Tongue
8BE08179-BCDC-4A96-83DF-BDE60E2D39FB.jpeg
Happy me! :cool:
En als nog grotere klap op de vuurpijl ook nog even een proefritje gemaakt in zijn prachtige Passat.
Gelijk even een afspraak voor volgende week gemaakt om hem op te halen! :mrgreen:
(Was hij het overigens niet mee eens natuurlijk…)

Bedankt voor je diensten @iichel, tot volgende week! Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Als klap op de vuurpijl ook nog even een “nieuwe” binnenspiegel gemonteerd, je weet wel, die ene zonder rand die ik zo graag wilde. Echter zitten er wel wat vervelende krassen op, maar ja hoe vaak kijk je nou in je binnenspiegel? Stick Out Tongue
8BE08179-BCDC-4A96-83DF-BDE60E2D39FB.jpeg
Happy me! :cool:
En als nog grotere klap op de vuurpijl ook nog even een proefritje gemaakt in zijn prachtige Passat.
Gelijk even een afspraak voor volgende week gemaakt om hem op te halen! :mrgreen:
(Was hij het overigens niet mee eens natuurlijk…)
Volgende mod de luxe interieur verlichting? Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!