wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dit weekend nieuwe 17" bonneville velgen geplaatst.

Foto's zijn direct gemaakt na het opkrikken van de auto. De veren zijn na een rondje rijden nog wat gezakt maar, ik sluit niet uit dat ik nog eens verlagingsveren ga plaatsen.

Iemand ervaring met OEM veren van een sport onderstel? zakt hij dan iets?

Volgende upgrade die op de planning staat is de r-line kofferklep spoiler en het verwijderen van de 'polo' badge op de achterzijde.


IMG_5057.jpgIMG_5058.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Dit weekend nieuwe 17" bonneville velgen geplaatst.

Foto's zijn direct gemaakt na het opkrikken van de auto. De veren zijn na een rondje rijden nog wat gezakt maar, ik sluit niet uit dat ik nog eens verlagingsveren ga plaatsen.

Iemand ervaring met OEM veren van een sport onderstel? zakt hij dan iets?

Volgende upgrade die op de planning staat is de r-line kofferklep spoiler en het verwijderen van de 'polo' badge op de achterzijde.


IMG_5057.jpgIMG_5058.jpg
Ik heb Cobra veren 30mm erop liggen. Mooie verlaging en rijden nog steeds heerlijk.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
Dit weekend nieuwe 17" bonneville velgen geplaatst.

Foto's zijn direct gemaakt na het opkrikken van de auto. De veren zijn na een rondje rijden nog wat gezakt maar, ik sluit niet uit dat ik nog eens verlagingsveren ga plaatsen.

Iemand ervaring met OEM veren van een sport onderstel? zakt hij dan iets?

Volgende upgrade die op de planning staat is de r-line kofferklep spoiler en het verwijderen van de 'polo' badge op de achterzijde.


IMG_5057.jpgIMG_5058.jpg
Dit is 17 inch met sportonderstel en OEM vering

IMG_20230322_192133.png
 
Ik ben druk bezig om het vocht uit de koplamp te krijgen van mijn Volkswagen Polo 6C1 op kenteken 2014 Modeljaar 2015) Mocht het vocht niet wegtrekken dan gaat ze voor de 2e keer terug naar de Volkswagen Dealer Pouw hier uit Apeldoorn. Tevens ben ik me aan het oriënteren om de verlichting om te zetten naar LED. (Grootlicht, Dimlicht, Berm verlichting, knipperlichten en alle achter, verlichting. Hij is nu helemaal standaard.. Gelet mijn budget zou ik het niet weten. Tot straks maar weer.
Wilfred uir Apeldoorn.
Vocht in Koplamp volkswagen polo 6C1 2014 modeljaar 2015 .jpg
 
Vocht uit de lamp is altijd lastig.
Allereerst kijken of de lamp niet ergens lek is, controleren of de kleppen er goed opzitten ivm water binnendringen via deze weg.

Op droge dagen stuk rijden met de kleppen achter eraf.
Je kan met de föhn de voorzijde verwarmen terwijl de achterkant openstaat (kleppen om lamp te wisselen)
Af en toe tussendoor naar binnen blazen met de hete lucht.

Als de lamp droog is, silica zakjes op de draaikleppen die vocht opnemen dan (zitten vaak in schoenendozen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wappiesoft
Dit weekend nieuwe 17" bonneville velgen geplaatst.

Foto's zijn direct gemaakt na het opkrikken van de auto. De veren zijn na een rondje rijden nog wat gezakt maar, ik sluit niet uit dat ik nog eens verlagingsveren ga plaatsen.

Iemand ervaring met OEM veren van een sport onderstel? zakt hij dan iets?

Volgende upgrade die op de planning staat is de r-line kofferklep spoiler en het verwijderen van de 'polo' badge op de achterzijde.
Zijn dit de originele Boneville velgen? Ik wil ze ook aanschaffen. Waar heb jij ze vandaan? Ze staan super!!
Ik ben met dezelfde aanpassingen als jou bezig geloof ik.
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
Zij geven geen prijzen af zag ik op hun website, of is er ergens een webshop hiervoor. Heb je een linkje?
€ 189,00 via 24Tuned
https://24tuned.com/product/onderst...n-verlagingsveren-30-30mm-vw-polo-aw-1-0-tsi/

€ 168,80 via Extreme Carstyling
https://www.extremecarstyling.nl/cobra-suspension-verlagingsveren-cobra-springs-07-8286.html

Ik heb ze gekocht bij Extreme Carstyling voor €144,66 (er was toen meer korting)

Als je wat foto's wilt van het resultaat kan ik je ze toesturen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
Zijn dit de originele Boneville velgen? Ik wil ze ook aanschaffen. Waar heb jij ze vandaan? Ze staan super!!
Ik ben met dezelfde aanpassingen als jou bezig geloof ik.
Dit zijn imitatie velgen. Gaaf he om die upgrades te doen. Ik heb nog wel een r-line look difusser voor je liggen. zie verkoop topic. of stuur me anders een DM
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Dit zijn imitatie velgen. Gaaf he om die upgrades te doen. Ik heb nog wel een r-line look difusser voor je liggen. zie verkoop topic. of stuur me anders een DM
Diffuser heb ik ook al van een R- line, nu nog de side-shirts en de Bonneville velgen. Ik heb al aardig wat veranderd dus even rustig aan..... als het me lukt.. Zien er wel goed uit voor imitatie velgen!!!
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
Zien er wel goed uit voor imitatie velgen!!!

Dit weekend nieuwe 17" bonneville velgen geplaatst.
Nou het valt mij op dat die immitatie bonneville velgen mooier zijn dan de echte. Ze zijn net wat speelser zit net wat meer effect in ofzo, die van VW zijn platter. Heb ze al een paar keer in het echt gezien en als je ze naast de originele zet (die had ik) zie je echt flink verschil.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
Nou het valt mij op dat die immitatie bonneville velgen mooier zijn dan de echte. Ze zijn net wat speelser zit net wat meer effect in ofzo, die van VW zijn platter. Heb ze al een paar keer in het echt gezien en als je ze naast de originele zet (die had ik) zie je echt flink verschil.

THNX :)!! Ja ik denk dat de ET waarde ook iets anders is, ze steken iets meer naar buiten waardoor het 'hart' een beetje dieper ligt. Scheelt weer spanners haha. Maar hij moet nog echt wel even omlaag. Ik zie dat Autostyle de goedkoopste veren heeft. Iemand hier ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
THNX :)!! Ja ik denk dat de ET waarde ook iets anders is, ze steken iets meer naar buiten waardoor het 'hart' een beetje dieper ligt. Scheelt weer spanners haha. Maar hij moet nog echt wel even omlaag. Ik zie dat Autostyle de goedkoopste veren heeft. Iemand hier ervaring mee?
op veren zou ik echt nie besparen, koop gewoon een goeie set van H&R of Eibach..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
op veren zou ik echt nie besparen, koop gewoon een goeie set van H&R of Eibach..
@BlackPoloAW afhankelijk van de KM. stand zou ik overwegen om de schokbrekers ook mee te pakken. In ieder geval aan de voorkant, dan ligt je voorpoot toch al uit elkaar. Na verlaging kunnen je schokbrekers eerder lek raken, doordat ze verder inzakken, moet je over een tijdje weer alles losmaken.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
THNX :)!! Ja ik denk dat de ET waarde ook iets anders is, ze steken iets meer naar buiten waardoor het 'hart' een beetje dieper ligt. Scheelt weer spanners haha. Maar hij moet nog echt wel even omlaag. Ik zie dat Autostyle de goedkoopste veren heeft. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag Eibach Sportline besteld.
Natuurlijk ga je dan zoeken wat het beste is en een redelijke prijs heeft ik heb vroeger goede ervaringen gehad met H&R en Eibach in dit geval is het Eibach geworden.
Op diverse site's gekeken en de prijzen verschillen nog al bijvoorbeeld een grote site is CarFantasy Eibach Sportline voor mijn AW GTI 279 euro ex verzenden dus ik verder gekeken kwam ik op een Duitse site www.motointegrator.nl en waren de zelfde veren voor nog geen 165 Euro en gratis verzenden met DHL.
Ze zijn verstuurd en komen morgen of donderdag bij mij aan scheeld toch dik 114 Euro die je dan weer kan gebruiken voor de montage en het uitlijnen.
Ik zou wel gaan voor een bekent merk want het is toch wel fijn dat je wel verlaging hebt maar ook nog comfort overhoud en alles veilig is.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag Eibach Sportline besteld.
Natuurlijk ga je dan zoeken wat het beste is en een redelijke prijs heeft ik heb vroeger goede ervaringen gehad met H&R en Eibach in dit geval is het Eibach geworden.
Op diverse site's gekeken en de prijzen verschillen nog al bijvoorbeeld een grote site is CarFantasy Eibach Sportline voor mijn AW GTI 279 euro ex verzenden dus ik verder gekeken kwam ik op een Duitse site www.motointegrator.nl en waren de zelfde veren voor nog geen 165 Euro en gratis verzenden met DHL.
Ze zijn verstuurd en komen morgen of donderdag bij mij aan scheeld toch dik 114 Euro die je dan weer kan gebruiken voor de montage en het uitlijnen.
Ik zou wel gaan voor een bekent merk want het is toch wel fijn dat je wel verlaging hebt maar ook nog comfort overhoud en alles veilig is.
Dat is een prima prijs, monteren kan ik zelf wel. Is niet zo moeilijk. Mijn vrouw rijdt met de auto en die rijdt misschien 4/5000 km per jaar en een auto staat hier nooit langer dan een jaar op de oprit de laatste jaren, dus ik wil niet het duurste spul monteren.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!