wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik wist niet dat de RDW deze info had maar voor mij met de GTI AW rondom 15mm spacers veranderd er niets.
Als ik deze info gebruik moet ik dus op de achteras 20mm spacers plaatsen en voor geen spacers dan zou de achteras en vooras in lijn zijn.
Dat is dan toch ook geen gezicht?
2 cm verschil op de as, dus 10mm spacer per kant aan de achterkant om hem 'gelijk' te maken met voor.

Maar hou er rekening mee dat als je die 15mm achter laat zitten, het voor de hand ligt om aan de voorkant 5mm spacers te plaatsen. Maar die zijn altijd zonder naafrand, dus vrijwel gegarandeerd dat die gaan trillen. Dan kun je ze nog beter helemaal weglaten aan de voorkant of in elk geval de kleinste maat MET naafrand kiezen.
 
2 cm verschil op de as, dus 10mm spacer per kant aan de achterkant om hem 'gelijk' te maken met voor.

Maar hou er rekening mee dat als je die 15mm achter laat zitten, het voor de hand ligt om aan de voorkant 5mm spacers te plaatsen. Maar die zijn altijd zonder naafrand, dus vrijwel gegarandeerd dat die gaan trillen. Dan kun je ze nog beter helemaal weglaten aan de voorkant of in elk geval de kleinste maat MET naafrand kiezen.
Als ik nou voor gewoon laat zitten dus 15mm spacers en achter 25mm spacers monteer zou dat kunnen?
De standaard bouten zijn 25mm schroefdraad en de verlengde bouten zijn 45mm zou dat ook voor de 25mm spacers voldoende zijn?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Zomerschoentjes er weer onder gezet, lampje vervangen en een koplamp gepolijst.
Vind het wel vreemd. Auto is ooit afgekeurd omdat er 1/3 van de oranjecoating van het knipperlichtje achter weg was. Echt, je zag het nauwelijks en dan alleen nog maar als je de alarmlichten aanzette. Maar de koplampen mogen wel 2 verschillende kleuren halogeenlicht hebben.

Morgen over een week gaat er een nieuwe Lambdasonde onder en komt er een nieuw slot in de bestuurdersdeur. Ook wordt er dan naar de ruitenwissers gekeken. Hopelijk wordt dat laatste niet te prijzig want die Lambdasonde kost alleen al een rib uit mijn lijf. Schijnbaar zit er een dure onder de mijne.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Een AAWireless gemonteerd voor het draadloos gebruik van Android Auto, mooi klein apparaatje en werkt prima.
Maakt, bij het op contact zetten, vrij snel contact met de telefoon.
Ik ben tevreden.

MIB3 heeft standaard draadloos AA toch?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!