wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Sleutel upgrade gedaan. Het is hier net zo aanstekelijk als op het passat forum. Nee ik doe niks aan de polo zei ik.
De matte versie gedaan zonder logo maar met zijkant.
Was snel binnen en 2 sets voor 15 euro.
1 sleutel is origineel 1 sleutel is bijgemaakt bij autosleutels.info uit Nunspeet.20230406_163312.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Sleutel upgrade gedaan. Het is hier net zo aanstekelijk als op het passat forum. Nee ik doe niks aan de polo zei ik.
De matte versie gedaan zonder logo maar met zijkant.
Was snel binnen en 2 sets voor 15 euro.
1 sleutel is origineel 1 sleutel is bijgemaakt bij autosleutels.info uit Nunspeet.20230406_163312.jpg
Heb je een 6R/6C sleutel geupgrade naar het nieuwe type?
Als dit zo is hoor ik graag de details!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Heb je een 6R/6C sleutel geupgrade naar het nieuwe type?
Als dit zo is hoor ik graag de details!
Niet de sleutel zelf maar wat nu matt chrome is was zwart plastic. Althans van de bijgemaakte was de bovenkant chrome net een Golf7. Maar volgens mij zijn er wel upgrade sleutels te krijgen bij ome ali. Welke type sleutel heb jij nu dan?
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Niet de sleutel zelf maar wat nu matt chrome is was zwart plastic. Althans van de bijgemaakte was de bovenkant chrome net een Golf7. Maar volgens mij zijn er wel upgrade sleutels te krijgen bij ome ali. Welke type sleutel heb jij nu dan?
Ik heb op ali al rondgekeken maar niks kunnen vinden, wel modellen waar de LED rechts in het midden zit maar geen modellen waar de LED rechtsboven zit.

1680799560743.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik heb sinds kort een AAWireless gekocht en geïnstalleerd, maakt vrij snel contact en werkt goed, ik ben hier zeer tevreden over.
Maar.... ik blijf erbij, smaken verschillen.
Zoals ik al schreef ik heb de Hi-Box en ben niet tevreden omdat het gewoon niet goed werkt misschien heeft de box een confllict met een ander apparaat in de Polo ik weet het niet en misschien moet de box worden geupdate maar ik heb daar geen verstand van.
Heb de box diverse keren gereset en dan doet hij het 2 a 3 keer goed en daarna heb ik weer een storing en geeft hij waiting als antwoord en dat is het dan.
En wat bedoel je met smaken verschillen?
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ik heb op ali al rondgekeken maar niks kunnen vinden, wel modellen waar de LED rechts in het midden zit maar geen modellen waar de LED rechtsboven zit.

1680799560743.jpeg
€ 18,86 18%OFF | Keyecu Verbeterde Afstandsbediening Sleutel 5K0 837 202 Aj Voor Volkswagen Caddy/Polo/Transporter/Kever/J * etta/Touran/Golf 6/Tiguan/Eos/Sharan/Up

Deze heeft ledje rechtboven
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: mhermens
@FritsP Ik heb is even gekeken naar de AAWireless en is inderdaad een beter apparaat dan de Hi-Box van mij.
Gelijk besteld op internet de doorslag was dat de AAWireless een app op je telefoon heeft waar je het apparaat mee kan updaten.
Nu snap ik ook je opmerking smaken verschillen:)
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
@FritsP Ik heb is even gekeken naar de AAWireless en is inderdaad een beter apparaat dan de Hi-Box van mij.
Gelijk besteld op internet de doorslag was dat de AAWireless een app op je telefoon heeft waar je het apparaat mee kan updaten.
Nu snap ik ook je opmerking smaken verschillen:)
ik gebruik voor mijn iPhone al een lange tijd de CPLAY2air wireless, tot nu toe nog altijd tevreden over. nog nooit vastgelopen of andere problemen mee gehad en ook gemakkelijk te updaten.
en proper vast gezet voor het gemak natuurlijk.
 

Bijlagen

  • 0BC38170-0DD1-4801-A4CE-41A2C28153B7.jpeg
    0BC38170-0DD1-4801-A4CE-41A2C28153B7.jpeg
    557 KB · Weergaven: 40
  • E71B466E-29E7-41E1-A12D-DEE33713652C.jpeg
    E71B466E-29E7-41E1-A12D-DEE33713652C.jpeg
    633.3 KB · Weergaven: 41
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Vocht uit de lamp is altijd lastig.
Allereerst kijken of de lamp niet ergens lek is, controleren of de kleppen er goed opzitten ivm water binnendringen via deze weg.

Op droge dagen stuk rijden met de kleppen achter eraf.
Je kan met de föhn de voorzijde verwarmen terwijl de achterkant openstaat (kleppen om lamp te wisselen)
Af en toe tussendoor naar binnen blazen met de hete lucht.

Als de lamp droog is, silica zakjes op de draaikleppen die vocht opnemen dan (zitten vaak in schoenendozen)
Ook ik had dit probleem. Zelfs nadat hij naar de Volkswagen dealer Pouw Apeldoorn is geweest om dit te verhelpen. Heb eerst een paar dagen gereden zonder de 2 rubberen doppen, De grootste hoeveelheid met de feun verdampt. Heb een aantal babysokjes gekocht en er een kleine hoeveelheid cilica korrels in gedaan en in de doppen gedaan en terug geplaatst. Hij is nu een aantal dagen vocht vrij. Ook kwam ik er achter dat de unit te veel onder spanning stond. Heb hem minder strak gezet met de juiste torks en de afstelling laten controleren. Zoals op de foto's ben ik blij met het eind resultaat.
 
Vocht uit de lamp is altijd lastig.
Allereerst kijken of de lamp niet ergens lek is, controleren of de kleppen er goed opzitten ivm water binnendringen via deze weg.

Op droge dagen stuk rijden met de kleppen achter eraf.
Je kan met de föhn de voorzijde verwarmen terwijl de achterkant openstaat (kleppen om lamp te wisselen)
Af en toe tussendoor naar binnen blazen met de hete lucht.

Als de lamp droog is, silica zakjes op de draaikleppen die vocht opnemen dan (zitten vaak in schoenendozen)
Beste Maarten
Was een hardnekkig probleem. Maar gelukkig is hij dankzij jou tips nu al weer een poosje droog. Heb eerst een paar dagen gereden zonder de 2 rubberen doppen, De grootste hoeveelheid met de feun verdampt. Heb een aantal babysokjes gekocht en er een kleine hoeveelheid cilica korrels in gedaan en in de doppen gedaan en terug geplaatst. Hij is nu een aantal dagen vocht vrij. Ook kwam ik er achter dat de unit te veel onder spanning stond. Heb hem minder strak gezet met het juiste tork bitje. Hij kwam netjes terug in het midden van het gat. Wel ben ik even naar de garage geweest om de afstelling te laten controleren. Hij stond perfect. Zoals op de foto's ben ik blij met het eind resultaat.
Heel veel dank voor de handige tips


1 vocht koplamp 1.jpg2 Vocht Koplamp 2.jpg

3 Droge koplamp 1.jpg


4 Polo 6C1 totaal.jpg 20230328_173216.jpg
 

Bijlagen

  • 1 vocht koplamp 1.jpg
    1 vocht koplamp 1.jpg
    79.9 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Heel fijn dat het vocht voorlopig is "verdampt" ;)
Goed droog houden en zodra alles droog is weer de kappen erop doen.
Even kijken naar de "rietjes" die zorgen voor de luchtstroom door de koplamp heen, die willen wel eens verstopt raken.

Condensatie kan altijd voordoen, zolang het minimaal is en de dag erna weg is er niets aan de hand.
Dat hebben fabrieksnieuwe auto's namelijk ook.
 
Ik ben inderdaad erg tevreden met mijn AAWireless, zit in de Passat en in de Polo.
Is inderdaad een mooi apparaat. Enig nadeel vind ik dat ik er 2 telefoons op heb aangemeld. Die van mij en mijn vriendin. Hij pakt dan 9 van de 10x haar telefoon als we beide instappen en ik rijd. Als ik de mijne dan wil dan moet zij haar telefoon uitzetten. Alleen wifi en BT uit helpt niet. Er zou in de app of in AA een knop moeten zitten dat je direct kunt kiezen welke telefoon je wilt. Vreselijk irritant dit. Ik gebruik daardoor nog vaak de kabel.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!